سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
فرمان خدا را بر پا ندارد جز کسى که در حق مدارا نکند و خود را خوار نسازد و پى طمعها نتازد . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 27

مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مطلبی را با عنوان "پاسخ به همکلاسیم علی مطهری " در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده است.بر اساس این گزارش در این مطلب آمده است:
آقای علی مطهری
سلام علیکم
مکتوب شما را در اعتراض به عکس العمل نمازگزاران جمعه در سالگرد رحلت امام "ره" به سخنرانی سید حسن آقای خمینی در رسانه ها خواندم (اینجا). گرچه شما فرزند مرد بزرگی هستید که امام ایشان را حاصل عمر و پاره تن خود نامید ولی از آنجا که مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مطلبی را با عنوان "پاسخ به همکلاسیم علی مطهری " در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده است.
بر اساس این گزارش در این مطلب آمده است:

آقای علی مطهری
سلام علیکم
مکتوب شما را در اعتراض به عکس العمل نمازگزاران جمعه در سالگرد رحلت امام "ره" به سخنرانی سید حسن آقای خمینی در رسانه ها خواندم (اینجا). گرچه شما فرزند مرد بزرگی هستید که امام ایشان را حاصل عمر و پاره تن خود نامید ولی از آنجا که در مطالبی که در یادداشتتان نوشته اید با توهین به جمع کثیری از مومنان نماز گزار و و مقدسات آنان و رئیس جمهور قانونی کشور رعایت چنین جایگاه و منزلتی را ننموده اید و با یاد آوری این مثال بر گرفته از قرآن، بدون آنکه قصد شبیه سازی تاریخی داشته باشم!، "پسر نوح با بدان بنشست / خاندان نبوتش گم شد" ، ضمن ارئه پاسخ به مکتوب شما در راستای دفاع از مقدسات متذکر می شوم که تنها فرزند بزرگان بودن برای عاقبت خیر کافی نیست!

علی آقا آیا اجازه دارم به عنوان همکلاسی سالهای دور خودم و نه فرزند شهید بزرگوار آیت الله مطهری، من هم شما را به کودک عزیز کرده خانواده ای تشبیه کنم که با سوء استفاده از جایگاه والای پدرش و خوردن نان برادر همسری رییس مجلس و. . . بدون آنکه اندکی تأمل کند هر تهمت و ناروایی را نثارمومنان نمازگزار و مقدسات نظام و رئیس جمهور قانونی کشور می کند و انتظار دارد مورد تشویق هم قرار بگیرد؟. خدا کند رئیس دستگاه قضا در رو دربایستی برادرشان نمانند و شما را برطبق صریح قانون به واسطه توهین هایی که کرده اید حداقل مورد پرسش قرار دهند و به شما بیاموزند میان حریت و انتقاد و آزادی بیان و توهین و هتاکی فاصله بسیار است.

همکلاسی قدیم ! آیا براستی سید حسن خمینی که البته به عنوان نوه امام از صمیم قلب مایلیم عزیز و محترم بماند در کدام صحنه انقلاب دارای سوابقی است که حالا شما مدعی هستید از صحنه حذف شده است؟ و آیا می توان گفت حق اظهار نظر از ملیونها مردمی که برای اظهار نظر تریبون نماز جمعه را در اختیار ندارند، سلب شده است؟! آیا فکر نمی کنید ملت طی ماههای بعد از انتخابات عملا سخن سید حسن خمینی را شنیده بود ولی ایشان هیچگاه برای شنیدن پاسخ مردم در دسترس آنها نبودند و از اینرو مردم در اولین فرصتی که دیدار ایشان برایشان میسر گردید پاسخ خود را به ایشان منتقل نمودند. آقای مطهری کافی بود یک لحظه به یاد می آوردید که یکسال قبل مانند سالهای قبل تر همین مردم با نهایت احترام به سخنرانی نسبتا طولانی سید حسن آقا در نمونه دیگر همین مراسم گوش دادند و به این سرعت آنچه رخ داد را حمل بر نبود آزادی بیان نمی کردید!

آقای مطهری شما در پاراگراف پایانی نوشته تان با فرضی غلط مبنی بر اینکه "آقایانی اصرار به شبیه سازی حوادث امروز با حوادث صدر اسلام دارند" بی محابا به مومنان نمازگزار در روز جمعه توهین کرده اید و آنان را به سپاهیان عمر سعد و ابن زیاد تشبیه و سیدحسن خمینی را در جایگاه امام حسین"ع" نشانده اید، گرچه به خیال خودتان با آوردن عبارت "آیا صحیح می دانند" تلاش نموده اید از زیر بار عواقب چنین توهین بزرگی به مومنان فرار کنید که امیدوارم در جای خود دادستان محترم به این هتاکی های شما برای رد این نظریه که، این شمایید که کودک عزیز کرده اید، رسیدگی عاجل بنمایند. اما آقای مطهری اگر از عوام انتظار نباشد از شما به عنوان یک تحصیل کرده در الهیات و فلسفه انتظار می رفت که فهمیده باشید کسانی که در سخنانشان به افراد یا وقایعی در صدر اسلام و یا از قرآن اشاره کرده و یا می کنند قصدشان بر خلاف نظر شما شبیه سازی برخی چهره های امروز در عرصه سیاست با نظایرشان در صدر اسلام نیست، هرچند در برخی موارد چندان هم بی شباهت نیستند!، بلکه از نقل چنین مستندات تاریخی یا قرآنی هدف ارائه نمونه هایی است که نشان می دهد "گذشته درخشان تضمین کننده عاقبت خیر است" را نمیتوان به عنوان یک اصل همیشگی و عمومی و لا یتغیر پذیرفت و یا " داشتن رابطه نسبی یا سببی با افراد بزرگ و خوش عاقبت موجب بزرگی و خوش عاقبتی است " را نیز نمیشود اصل دانست کما اینکه در تاریخ اسلام بزرگانی مثل طلحه و زبیر علیرغم داشتن حسن سابقه دچار عاقبت سوء شدند که همه باید از آن به خدا پناه ببریم. و یا اینکه خداوند در پاسخ در خواست حضرت ابراهیم برای ادامه یافتن ولایت در خانواده او می فرماید لاینال عهدی الظالمین. ملاحظه می فرمایید که اشاره به چنین مستندات تاریخی و قرآنی که نمیتواند مورد انکار هیچ مسلمان معتقدی قرار گیرد، موجب ابطال اصول ساختگی و دروغینی است نظیر "گذشته درخشان تضمین کننده عاقبت خیر است" و به هیچوجه شبیه سازی تاریخی مدنظر بزرگانی که بدین مستندات استناد کرده اند نبوده است اما براستی شما این را نفهمیدید؟ یا خود را به نفهمیدن زدید تا به این بهانه به مومنان نمازگزار و امام آنان توهین فرمایید.؟ من یقین دارم شما روح پدرتان را برای چندمین بار با اظهار نظرهای عجولانه آزرده اید. استغفار کنید و از مردم نیز عذر بخواهید چرا که مردم امروز دارند صدای شما را می شنوند و در فرصت مناسبی که به شما دست یابند پاسخ شما را هم خواهند داد و . . . . .
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
همکلاسی شما در دبیرستان علوی در سال 1351 دکتر مهدی کوچک زاده


 نوشته شده توسط هادی در دوشنبه 89/5/25 و ساعت 9:44 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هادی
هادی
شهادت هنر مردان خداست

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 22
مجموع بازدیدها: 138596
فهرست موضوعی یادداشت ها
انتخابات[4] . مکتب ایران و مکتب اسلام[3] . نابغه منوریل . نشانه های ماسونی در جام جهانی2010 . نمادهای ماسونی - مشهد مقدس! . هواپیمای جاسوسی "RQ170" . هولوکاست . یگان ویژه و ناکامی دراویش . یهود و یهود ستیزی . امام خمینی (ره) . بررسی ساختاری، یک خانواده محترم،‏ . بسیج دانشجویی . بنیاد شهید . پروژه 450 میلیون یورویی کیش . تخریب میدان انقلاب و مجسمه خروش ملت ایران . جریان یهودی سازی بازی لاکسر . حاشیه های تلخ از راهپیمایی با شکوه مردم تهران . حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به سه استفتاء . داعش،‌ عراق، تروریست . راهپیمایی روز قدس، سبزپوشان . ستارگان دو کوهه . سران فتنه - شهید . سید حسن نصراله، رفیق حریری، موساد . سیدحسن خمینی مصطفوی . سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان . شهدای اغتشاشات . شهرام جزایری و 98 میلیارد جزای نقدی . شهرداری تهران . شیخ اصلاحات . عاملین بمب گذاری حسینیه سیدالشهداء . عماد المغنیه . قبر «آمن‌هوتپ» . قربانیان ازلی . قیمت سیم کارت و خدمات، نسل سوم تلفن همراه، . کاهش خدمت سربازی . گروهک تروریستی . مشایی و جاسوسان بهایی . مشایی، عزل و نصب های اخیر، رئیس جمهور .
جستجو در صفحه

لینک دوستان
عاشق آسمونی
حقیقت مجازی
لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی)
دکتر رحمت سخنی
آخرالزمان و منتظران ظهور
یا امیر المومنین روحی فداک
.::نهان خانه ی دل::.
منجی بشر
..::* حامیان ولایت *::..
دوازدهمین سوارسرنوشت
امام مهدی (عج)
سکوت سبز
بوی سیب
موسسه موشن کپچرشهید آوینی
سرگرمی اطلاع رسانی شمیم یاس
اصل 110، اصل ولایت فقیه
«نجوای شبانه»
رایحه ظهور به مشام می رسد! از کجاست؟
من الغریب الی الحبیب
توشه آخرت
م ح ب ت
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
منتظرالمهدی
سردار شهید آقا مهدی زین الدین
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
سرود عرش
حاج رضوان
مرزداران عشق(ایران)
شقایق
در حسرت شهادت
شهید امر به معروف ونهی از منکر غلام رضا زوبونی
خورجین عشق
بر و بچه های ارزشی
سرزمین جالب و دیدنی...!!!
فاو.سرزمین رهایی
محمد شادانی
زازران همراه اخر
سلام بر عزیز دل حیدر
هامون و تفتان
دهاتی
شهید کریم برگی
وبلاگ شمیم انتظار
دو رکعت بندگی
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
یکی بود هنوزهم هست
دوستان کهن
جانم فدای رهبر
اللهم عجل لولیک الفرج...
افکارسادات افغانستان
صراط
غلط غولوت
فرهنگی وهنری ودانشجویی
فانوس
در تمنای وصال
واحد کرانه گمنام
به نام شهیدان خدایی
عاشقان علی و فاطمه
گوی و میدان
سرای حقیقت
اذله علی المومنین اعزه علی الکافرین .آیه 54 سوره مائده
سیمرغ
واژه های نارنجی
شهید دکتر مصطفی چمران
سردار شهید حسن خرازی
پایگاه تلاوت قرآن کریم
سردارشهید کاوه
باغ سیب سارنا
گرداب
خبرگزاری افق
جهان نیوز
رجانیوز
جوان آنلاین
عشق معنوی1
گامی به سوی بصیرت
سردار شهید مهدی زین الدین
سایت تخصصی دین پژوهی و فرقه شناسی
دانشنامه دین اسلام
یادداشتهای بی تکلف
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو