سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکس دانش را برای غیر خدا فرا گیرد یا با آن غیر خدا را اراده کند، جایگاهش را در آتش تدارک کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 12

گزارش تفصیلی از راهپیمایی باشکوه مردم ایران:

مردم ایران اسلامی در روز جهانی قدس ، روز همدردی با ملت مظلوم فلسطین ، با حضوری گسترده در راهپیمایی این روز ، ندای حق طلبی سردادند.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، در شهر کرد زن و مرد ، پیر و جوان ، کوچک و بزرگ به خیابانها آمده اند تا حماسه ای بی بدیل از اتحاد مسلمانان را به تصویر بکشند .
امروز همه مردم استان چهارمحال و بختیاری آمدند تا ثابت کنند مردم مظلوم فلسطین در مبارزه بـا صهیونیست های اشغالگر تنها نیستند .
فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا امروز در خیابانهای شهرها و روستاهای استان طنین انداز می شود ، بختیاریهای با غیرت در جنوب ایران آمدند تا باردیگر وحدت خود را به اثبات برسانند.

روزه داران خوزستانی همزمان با سراسر کشور با حضور در میادین اصلی شهر فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر دادند.
امروز همه از زن و مرد و پیر و جوان با حضوری شکوهمند در حماسه روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و نفرت و انزجار خود را از صهیونیستهای غاصب و حامیان بیداد گرشان به جهانیان نشان دادند .
امروز مردم مؤمن خوزستان یکبار دیگر ثابت کردند کـه درد و رنج بـرادران و خواهران فلسطینی خویش را تاب نخواهند آورد .
حضور عشایر غیور منطقه از قومیتهای عرب و بختیاری در این راهپیمایی عظیم چمشگیر گزارش شده است.
مردم استکبار ستیز آبادان ، خرمشهر ، اروند کنار و مینوشهر نیز با شرکت در راهپیمایی روز قدس بر دفاع همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین تاکید می کنند.
حق طلبان آبادان و خرمشهر امروز پاسخی دندان شکن به یاوه گوییهای اسرائیل غاصب می دهند و ضمن دفاع از مردم بی پناه فلسطین با آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی تجدید پیمان می کنند .
هم اکنون اقشار مختلف از جمله دانشگاهیان ، فرهنگیان ، روحانیان ، بازاریان ، و اصناف به همراه عشایر برای آغاز راهپیمایی از مسیرهای تعیین شده آماده حرکتند.

مردم همیشه در صحنه استان فارس هم با عزمی راسخ از گوشه گوشه این استان پهناور به سمت مسیرهای اصلی راهپیمایی در حرکت هستند.
مردم فارس با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن عمل به تکلیف الهی و اعتقادی خود، مظلومیت ملت بزرگ فلسطین و همه امت اسلام را به گوش جهانیان خواهند رساند.
به گزارش خبرنگاران مستقر در محل های برگزاری راهپیمایی، حضور جمعیت در شیراز و دیگر شهرها و مناطق استان فارس به حدی است که علاوه بر خیابانهای مسیر راهپیمایی، پیاده روی ها هم مملو از سیل جمعیت است و هر لحظه نیز بر تعداد آنها افزوده می شود.
این گزارش حاکیست حضور پیرمردهای دست به عصا، زنان نوزاد در آغوش و کودکان و نوجوانان به همراه خانواده هایشان با در دست داشتن نوشته های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل جلوه های شیرین و دلنشینی را خلق کرده اند که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.
براساس این گزارش مردم در حالی که از خیابانهای فرعی سعی در رساندن خود به مسیرهای اصلی راهپیمایی را دارند شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را س داده اند.
راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شیراز از ساعت 10 صبح از چهار راه پانزده خرداد آغاز و در مصلای جمعه خاتمه می یابد.
کلیمیان و ارامنه شیراز نیز امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس پرشورتر از سالهای قبل شرکت کردند.
کلیمیان و ارامنه شیراز در راهپیمایی باشکوه امروز ضمن حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا انزجار و نفرت خود را از سیاستها و جنایات پلید آمریکا و اسراییل نسبت به مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و خواستار بازگشت تمامی آوارگان فلسطینی به سرزمین پدری خود و همچنین آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی شدند.
دکتر منوچهر بامداد عضو انجمن خیریه کلیمیان شیراز به نمایندگی از بیش از 6 هزار کلیمی ساکن شیراز به خبرنگار ما گفت: همه ما امروز به صورت یکپارچه، یکدل و یکصدا در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردیم تا به صهیونیست های جنایتکار اعلام کنیم که دین ما دین برابری و برادری است و مانند صهیونیست ها و آمریکایی ها بدنبال زورگویی و ستم به همنوعان خود نیستیم.

مردم کرمان نیز امروز همصدا با دیگر آزادیخواهان جهان ، آزادی قدس شریف را فریاد زدند.
گروههای مختلف مردم کرمان به سمت میدان ولیعصر (عج) محل آغـاز راهپیمایی روز جهانی قدس رهسپار شده اند و شمار زیادی هم اکنون در محل حاضر هستند .
قرار است راهپیمایان به سمت مصلی حرکت و پس ازتجمع درمصلی وقرائت قطعنامه راهپیمایی ، نماز جمعه را به امامت حجت الاسلام و المسلمین جعفری نمـاینده ولی فقیه در استـان و امـام جمعه کرمان اقامه کنند .
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز به خبرنگار ما گفت:مشارکت خودجوش مردم کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بیشتر از سالهای گذشته است.
صدفی گفت : با توجه به جمعیت حاضر برای شرکت در راهپیمایی، مشارکت خود جوش مردم به ویژه جوانان وتشکلهای دولتی وغیر دولتی بیش از سالهای گذشته به چشم می خورد .
صدفی اجرای مسابقات عکاسی واطلاعات عمومی در طول مسیر راهپیمایی و اجرای برنامه های ورزش زورخانه ای در میدان منتهی به مسیرراهپیمایی را از برنامه های جنبی مراسم روز جهانی قدس اعلام کردند .

راهپیمایی روز قدس در مشهد نیز از ساعت 10 صبح آغاز شده است .
زن و مرد ، پیر و جوان ، کوچک و بزرگ به خیابانها آمده اند تا حماسه ای بی بدیل از اتحاد مسلمانان را به تصویر بکشند .
امروز همه می آیند ، تا ثابت کنند مردم مظلوم فلسطین در مبارزه بـا صهیونیست های اشغالگر تنها نیستند.
امروز فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در خیابانهای شهر مشهد طنین انداز می شود تا ضربه ای دیگر بر درخت پوسیده استکبار و استعمار وارد شود.

گلستانی ها امروز همراه با دیگر هموطنان ، ندای مظلومیت مردم فلسطین را سر دادند.
در روز نمایش اقتدار مسلمانان ، زن و مرد و پیر و جوان گلستانی آمده اند تا همبستگی خود را با آوارگان سرزمین های اشغالی ابراز کنند .
کودکان و نوجوانان با حمل دست نوشته هایی با مضامین مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ، استکبار ستیزی را تمرین می کنند .
نوزادان و خردسالان نیز در آغوش پدران و مادران خود با ظلم ستیزی خو می گیرند .
پیرزنان و پیرمردان نیز با گامهایی مقاوم و نفس هایی گرم در این راهپیمایی حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند .
گلستانی ها امروز در کنار هم و در صف های پیوسته و آراسته آمده اند تا بگویند ادعای حامیان صهیونیست‌ها در مورد حقوق بشر دروغی بیش نیست.
امروز گلستانی ها آمده اند تا با امید ،پرتوافشانی خورشید آزادی را درقبله اول مسلمین جهان آرزو کنند.
باز روزی فرا رسید که فریاد کنیم اراده ما در تداوم مبارزه با استکبار جهانی تزلزل ناپذیر است .
مقاومت درسی است که از بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آموخته ایم ، می خواهیم نشان دهیم هنوز آموخته هامان را فراموش نکرده ایم . حضور پر مجد و باشکوه گلستانی ها همراه با دیگر مردم کشورمان در این روز بزرگ ، پرچم یکپارچگی و اتحاد در دفاع و حمایت از آرمان والای مردم فلسطین و مبارزه با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی را به اهتزار در آورده است .

مردم انقلابی وهمیشه درصحنه گیلان نیز در روز جهانی قدس به خیابانها آمده اند تا بار دیگر ضمن تجدید پیمان با مردم فلسطین انزجار خود را ازاسراییل غاصب اعلام کنند.
حضور گسترده وپرشورمردم بویژه جوانان ونوجوانان درراهپیمایی جلوه ای خاص به مراسم روزجهانی قدس بخشیده است.
در رشت نیز چهار مسیر اعلام شده برای راهپیمایی روزقدس مملو از جمعیتی است که با شور وصف ناپذیری فریاد مرگ براسراییل سرمی دهند و روز قدس را مظهر وحدت ملی ایرانیان ونماد اتحاد یکپارچگی جهان اسلام درحمایت ازملت مظلوم فلسطین می دانند.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور شهروندان روزه ‌دار و خداجوی کرج در حمایت از ملت مظلوم فلسطین آغاز شد .
در این راهپیمایی که در کرج و شهرهای اقماری آن شامل محمدشهر، ماهدشت ، مشکین دشت ، کمالشهر و گرمدره و نیز بخش اشتهارد برگزار شد روزه ‌داران مسلمان در حالی که فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می ‌دهند به سوی محل برگزاری نمازجمعه در حرکتند تا همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام ‌کنند .
همچنین راهپیمایان ، پلاکاردهای متعددی را که روی آنها سخنانی از امام خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب ،رئیس جمهوری و مواضع‌ و اظهارات مقامات و نهادهای مختلف کشورمان در حمایت از ملت مستضعف فلسطین نوشته شده بود حمل می کنند .

مردم همدان نیز همگام و هم صدا با دیگر مردم مسلمان و انقلابی برای آزادی قدس شریف فریاد می زنند.
راهپیمایان در راهپیمایی روز جهانی قدس با شعارهای کوبنده خود به سمت حسینیه حضرت امام خمینی میعادگاه جمعه حرکت و پس از قرائت قطعنامه نماز جمعه را به امامت آیت الله محمدی نمـاینده ولی فقیه در استـان و امـام جمعه همدان اقامه می کنند.

مردم روزه دار هرمزگان نیز از گوشه گوشه این استان ساحلی راهپیمایی جهانی روز قدس را آغاز کردند
زن و مرد ،جوان و نوجوان با مشت های گره کرده به راهپیمایی آمده اند تا به فلسطینی ها نشان دهند، تنها نیستند و دریای خروشان ساحل نشینان خلیج همیشه فارس آماده است تا دنیای کفر و استکبار را درهم کوبد
امروز شیعه و سنی در جزایر و بنادر مختلف خلیج فارس در بندرعباس ، قشم ، بندرجاسک و خمیر و جای جای هرمزگان یکصدا و یکدل فریاد آزادی قدس شریف و شکست ناپذیری فلسطین را سر می دهند
شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در هرمزگان با فریاد و خروش بر سر استکبار و ظالمان دنیا به سمت میعادگاههای نماز جمعه درحرکتند.

مردم فهیم و ولایت مدار کهگیلویه وبویراحمد نیز امروز همزمان با مدم دیگر نقاط کشورمان در حمایت از مردم فلسطین به خیابانها آمده اند.
مردمی که طی هشت سال دفاع مقدس به ندای بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران لبیک گفتند امروز هم با احساس هم دردی نسبت به برادران و خواهران دینی خود در فلسطین اشغالی ، نشان می دهند که فسطینیان تنها نیستند.
امروز شهرها ، بخشها و روستاهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد راهپیمایی گسترده روزه دارانی است که با شعارهای کوبنده، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام و خواهان آزادی قدس شریف هستند .
شرکت کنندگان با شعارهای مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر امریکا ،فلسطین ـ فلسطین حمایتت می کنیم ،انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیزم و امریکای جنایت کار اعلام می کنند .

فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکای مردم روزه دار استان زنجان در راهپیمایی روز جهانی قدس طنین انداز شد .
مردم همیشه در صحنه استان زنجان امروز یکدل و یکصدا با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس ، فریاد خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به گوش جهانیان می رسانند .
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم و دست نوشته هایی در حمایت از مسلمانان فلسطین با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا ، نفرت و انزجارخود را از جنایات استکبار جهانی و صهیونیست غاصب ابراز می کنند .
راهپیمایی زنجان از چهارراه امیرکبیر آغاز شده و قرار است شرکت کنندگان پس از طی خیابان امام در امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) این شهر تجمع کنند و پس از قرائت قطعنامه ، نماز دشمن شکن جمعه را به امامت آیت الله محمد تقی واعظی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اقامه کنند . 

راهپیمایی دشمن شکن مردم روزه دار قم در حمایت از مظلومان فلسطین آغاز شد.
هزاران نفر از مردم همیشه در صحنه قم که ساعت ده حرکت خود را از مبادی دهگانه به سمت میدان شهید مطهری قم آغاز کرده بودند با تجمع در این میدان راهپیمایی با شکوه خود را به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با سردادن شعارهایی همچون مرگ برآمریکا ، مرگ براسرائیل ، الله اکبرخشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آنان آغاز کردند.
حضور اقشارمختلف مردم به ویژه جوانان درمیان جمعیت چشمگیر است ،طلاب و فضلای ایرانی و غیر ایرانی نیز همگام با سایر اقشار انقلابی و ولایتمدار قم در این راهپیمایی گسترده شرکت کرده اند.
راهپیمایی امروز قم را 50 خبرنگار رسانه های داخلی پوشش می دهند.

میدان امام اصفهان مملو از جمعیتی است که برای اعلام حمایت از قدس آمده اند .
هزاران نفر از اقشار مختلف مـردم اصفهان خود را از خیابان هـای حـافظ و سپاه به میدان امام رساندند تا در دریای خروشان و به هم پیوسته فریاد مرگ براسرائیل سر دهند و انزجار خود را از ددمنشی های این رژیم پلید و غده سرطانی اعلام کنند .
اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان بـا حضور پرشور و بـا در دست داشتن پارچه نـوشته هـا و تصاویر شهدای کشور ، لبنان و فلسطین موج موج وارد میدان امام می شوند .
مردم مومن و روزه دار استان اصفهان با مشتهای گره کرده و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یک بار دیگر وحدت و همدلی ملی و اسلامی را به جهانیان نشان دادند .

مردم سرزمین نخل های سربرافراشته بوشهر همنوا با ساکنان نخستین قبله گاه مسلمانان ، اتحاد و همدلی خود را برای آزادی سرزمین بزرگ پیامبران الهی اعلام کردند.
راهپیمایان روزه دار در فرمانبرداری از فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به صحنه آمده اند تا جلوه بیداری جهان اسلام در برابر متجاوزان صهیونیستی را به تصویر کشند.
امروز همه زن و مرد پیر و جوان دانشگاهی و کارمند و کارگر هنرمند و ورزشکار همگام با قدمهای استوار قهرمانان فلسطینی شعار حق طلبی و دادخواهی سرمی دهند.
حضور کودکان و نوجوانان امروز جلوه زیبایی به مراسم راهپیمایی بخشیده است.

مردم مؤمن و روزه دار مهاباد امروز در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را از صهیونیست های غاصب ابراز می کنند .
راهپیمایان با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ برآمریکا جنایات استکبار جهانی را در سرزمین های اشغالی محکوم می کنند .
روحانیان و مسئولان ادارات و نهادهای مهاباد نیز در میان صفوف راهپیمایان در حرکتند .
راهپیمایان در مسیر راهپیمایی با دست نوشته ها و مقوانوشته هایی حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین اعلام می کنند .

همزمان با سراسر کشور مردم استان ایلام در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند. مردم ولایتمدار این استان در پاسداشت سفارش تاریخی امام خمینی (ره) و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین به خیابانها آمده اند تا حقیقت دفاع از مظلوم را بر سر ظالمان عالم فریاد کنند.
همه گروههای مردم به خیابانها آمدند تا همه بدانند وحدت مسلمانان خدشه ناپذیر و انتفاضه مردم فلسطین مایه افتخار مسلمانان جهان است. 

مردم ولایتمداراستان اردبیل دوشادوش دیگرهموطنان ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
در این راهپیمایی قشرهای مختلف مردم با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و با حمل دست نوشته هایی ، خشم و نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام و بر ادامه مقاومت فلسطینیان در برابر نیروهای رژیم اشغالگر تاکید می کنند .

مردم خراسان شمالی با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایتهای رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند .
هم اکنون مردم در خیابانهای شهرستانهای بجنورد ، اسفراین ، شیروان ، فاروج ، گرمه ، جاجرم ، مانه ، سملقان ، راز و جرگلان و سایر بخش ها و روستاها ندای دفاع از مظلومان فلسطینی را سر می دهند و با آنان اعلام همبستگی وهمدردری می کنند و انزجار و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می کنند .
فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیسم سرتاسر خیابانهای استان خراسان شمالی را فراگرفته است و مرد و زن ، کودک و نوجوان ، پیر و جوان ، همه و همه آمده ند تابه جهانیان اعلام کنند که ((قدس)) قلب تپنده اسلام و متعلق به همه مسلمانان جهان است .

مردم روزه دار و همیشه در صحنه تبریز با مردم ستمدیده فلسطین ابراز همدردی کردند.
گروههای مختلف مردم این شهر که از مسیرهای 11 گانه به سمت مصلای اعظم تبریز حرکت حماسی خود را آغاز کرده اند با فریادهای کوبنده حمایت خود را از مظلومان فلسطینی و انزجار خود را از اشغالگران قدس شریف و ددمنشی های آنها اعلام میکنند.
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ، مرگ بر سازشکار ، اسلام پیروز است اسرائیل نابود است ، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از جمله شعارهایی است که راهپیمایان تبریز سر می دهند.
گزارشهای دریافتی از دیگر شهرستانهای 19 گانه آذربایجان شرقی حاکیست فریادهای ضد صهیونیستی در سراسر استان طنین انداز شده و مردم شهرها و روستاهای جای جای این استان در حال راهپیمایی به سمت محلهای برگزاری نماز جمعه هستند.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور مردم داغدار کردستان با شور و حال خاصی برگزار شد .
در راهپیمایی ضد صهیونیستی امروز مردم شهید پرور کردستان در آخـرین جمعه مـاه مبـارک رمضان بـا سردادن شعارهـای مـرگ بـر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خویش را از صهیونیزم بین الملل نشان دادند .
مردم داغدار کردستان امروز درحالی به راهپیمـایی ضدصهیونیستی روز جهانی قدس آمده اند که برای شهادت عالم ربانی مـاموستا شیخ الاسلام نمـاینده مـردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ماتم و عزا هستند .
در سنندج ، راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر تروریست ضمن محکوم کـردن جنایـات رژیم اشغالگر قدس، خشم و نفرت خویش را از ترور ناجوانمردانه امام جماعت مسجد سیدقطب سنندج و مفتی فقه شافعیه ابراز داشتند .
ماموستا شیخ الاسلام دیشب پس از اقامه نماز مغرب هنگـام خـروج از مسجد سید قطب سنندج به ضرب گلوله دو فرد ناشناس به شهادت رسید . 

مردم روزه دار استان مازندران همزمان با سراسر کشور با حضور در میادین اصلی شهر فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر دادند.
امروز همه از زن و مرد و پیر و جوان با حضوری شکوهمند در حماسه روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و نفرت و انزجار خود را از صهیونیستهای غاصب و حامیان بیداد گرشان به جهانیان نشان دادند .

مردم غیور استان قزوین امروز همراه با دیگر هموطنان ، ندای مظلومیت مردم فلسطین را سر دادند.
در روز نمایش اقتدار مسلمانان ، زن و مرد و پیر و جوان قزوینی آمده اند تا همبستگی خود را با آوارگان سرزمین های اشغالی ابراز کنند .
کودکان و نوجوانان با حمل دست نوشته هایی با مضامین مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ، استکبار ستیزی را تمرین می کنند .
قزوینی ها امروز در کنار هم و در صف های پیوسته و آراسته آمده اند تا بگویند ادعای حامیان صهیونیست‌ها در مورد حقوق بشر دروغی بیش نیست.
مراسم روز قدس امروز با شکوه همیشگی وباحضور پرشور مردم روزه دار قزوین برگزار شد .

مردم استان خراسان جنوبی با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن عمل به تکلیف الهی و اعتقادی خود، مظلومیت ملت بزرگ فلسطین و همه امت اسلام را به گوش جهانیان خواهند رساند.
حضور جمعیت در مناطق مختلف استان به حدی است که علاوه بر خیابانهای مسیر راهپیمایی، پیاده روی ها هم مملو از سیل جمعیت است و هر لحظه نیز بر تعداد آنها افزوده می شود.
این گزارش حاکیست حضور پیرمردهای دست به عصا، زنان نوزاد در آغوش و کودکان و نوجوانان به همراه خانواده هایشان با در دست داشتن نوشته های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل جلوه های شیرین و دلنشینی را خلق کرده اند که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

ده ها هزار نفر از مردم شهرهای ورامین ، قرچک ، پیشوا و جوادآبـاد همزمان با دیگر مسلمانان جهان با شرکت در راهمیپایی روز جهانی قدس جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند .
مردم همیشه در صحنه شهرستان ورامین با در دست داشتن پارچه نوشته ها و ادمک های بوش در طول مسیر راهپیمایی و با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا ، مـرگ بـر اسرائیل ، یـا ایهـا المسلمون اتحدوا اتحدوا ، فلسطین فلسطین حمـایتت می کنیم بـر احقاق حقوق ملت فلسطین تاکید کردند .
شرکت کنندگان در راهپیمایی امـروز پـرچم های امریکا و اسرائیل را که در سطح زمین قرار داشت در زیر پاهای خود لگد مال کردند .
درحاشیه این مراسم بیش از 50 دانش اموز ورامینی در ایستگاه نقاشی روز قدس شرکت کردند و تصورات خود را از این روز ، فلسطینیان و رژیم صهیونیستی به تصویر کشیدند .
حضور ورزشکـاران رشته هـای مختلف با لباس های ورزشی، جوانان ونوجوانان با چفیه های بسیجی و کـلاه های ویژه این روز در کنار حضورگسترده دستگاه های خدمات رسان از دیگر حاشیه های این روز بود .
پایان راهپیمایی امروز با قرائت بیانیه 8 ماده ای همراه بـود کـه شرکت کنندگـان در آن بر حمایت از فلسطینان تـا آزادی کـامل این سـرزمین و رهـایی قبله اول مسلمانـان از چنگـال دژخیمان صهیونیست تاکید کردند .
همچنین پس از قرائت بیانیه مراسم امروز ، ادمکهای بوش و پرچمهای امریکا و اسرائیل به اتش کشیده شد .
علیرضا زواره از استادان دانشگاه و از جانبازان 70 درصدی هشت سال دفاع مقدس سخنران این مراسم بود که درمسجد جامع پیش ازخطبه های نمازجمعه برای شرکت کنندگان سخنرانی کرد .
مردم کیش با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایتهای رژیم صهیونیستی را محکوم کردند . در این راهپیمایی با شکوه هزاران نفر اعم از شیعه و سنی ،پیر و جوان و زن ومرد با وجود گرمای هوا با سر دادن شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مردم روزه دار کیش وحدت همه مسلمانان برای آزادی قدس شریف را خواستار شدند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منشور انقلاب اسلامی را ایستادگی در برابر تمدن غرب و شکستن کاخ مستکبرین و سردمداران کفر و نفاق دانست و افزود : یکی از دستاوردهای انقلاب ما بیداری ملتهای مسلمان جهان بود .

راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه خاصی در آذربایجان غربی برگزار شد.
این راهپیمایی از میدان ولایت فقیه به سمت مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد و در آن قشرهای مختلف مردم اعم از ترک و کرد ، شیعه و سنی و اقلیت های دینی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل انزجار و نفرت خود را از جنایات صهیونیزم و استکبار جهانی اعلام کردند.
در این راهپیمایی باشکوه مردان ، زنان ، جوانان ، نوجوانان و حتی کودکان در حالی که پرچم های ایران و فلسطین را در دست داشتند و نمادهایی در حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین حمل می کردند با شعارهای کوبنده بر تداوم آرمان های انقلاب اسلامی از جمله حمایت از مظلومان جهان تأکید کردند.
گروهی از راهپیمایان در حالیکه کفن پوشیده بودند پیشاپیش راهپیمایی حرکت می کردند و شعارهای جانم فدای رهبر سر می دادند.
نوجوانان و کودکان شرکت کننده در راهپیمایی در حالی که کلاه هایی زرد زیتونی بر سر گذاشته بودند و با سر دادن شعارها و حمل پارچه نوشته ها و نمادهای گوناگون بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین خصوصاً نوجوانان و کودکان ستمدیده این سرزمین تأکید کردند.
راهپیمایان روز قدس همچنین با سردادن شعارهایی مانند ای رهبر آزاده – آماده ایم آماده وحدت قشرهای مختلف مردم حول محور ولایت را در مقابل توطئه های دشمنان خواستار شدند.


مراسم روز قدس امروز با شکوه همیشگی وباحضور پرشور مردم روزه دار لرستان برگزار شد .
راهپیمایان روز قدس با سر دادن شعارهای حماسی در حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلستین یکبار دیگر با آرمانهای مردم فلسطین ، امام راحل ( ره ) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند .
در این راهپیمایی حضور قشرهای مختلف مردم اعم از کارمندان ، کارگران ، دانشجویان و دانش آموزان ، اصناف ، نیروهای نظامی وانتظامی ، جانبازان ، آزادگان ، ایثارگران وخانواده های معظم شهدا درحالی که تصاویر حضرت امام خمینی ( ره ) ، مقام معظم رهبری ، شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی و پارچه نوشته هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دست داشتند بسیار چشمگیر بود .
راهپیمایان روز قدس با سر دادن شعارهای حماسی در حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلستین یکبار دیگر با آرمانهای مردم فلسطین ، امام راحل ( ره ) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند .
در این راهپیمایی حضور قشرهای مختلف مردم اعم از کارمندان ، کارگران ، دانشجویان و دانش آموزان ، اصناف ، نیروهای نظامی وانتظامی ، جانبازان ، آزادگان ، ایثارگران وخانواده های معظم شهدا درحالی که تصاویر حضرت امام خمینی ( ره ) ، مقام معظم رهبری ، شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی و پارچه نوشته هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دست داشتند بسیار چشمگیر بود .


 نوشته شده توسط هادی در شنبه 88/6/28 و ساعت 9:4 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هادی
هادی
شهادت هنر مردان خداست

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 7
مجموع بازدیدها: 138390
فهرست موضوعی یادداشت ها
انتخابات[4] . مکتب ایران و مکتب اسلام[3] . نابغه منوریل . نشانه های ماسونی در جام جهانی2010 . نمادهای ماسونی - مشهد مقدس! . هواپیمای جاسوسی "RQ170" . هولوکاست . یگان ویژه و ناکامی دراویش . یهود و یهود ستیزی . امام خمینی (ره) . بررسی ساختاری، یک خانواده محترم،‏ . بسیج دانشجویی . بنیاد شهید . پروژه 450 میلیون یورویی کیش . تخریب میدان انقلاب و مجسمه خروش ملت ایران . جریان یهودی سازی بازی لاکسر . حاشیه های تلخ از راهپیمایی با شکوه مردم تهران . حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به سه استفتاء . داعش،‌ عراق، تروریست . راهپیمایی روز قدس، سبزپوشان . ستارگان دو کوهه . سران فتنه - شهید . سید حسن نصراله، رفیق حریری، موساد . سیدحسن خمینی مصطفوی . سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان . شهدای اغتشاشات . شهرام جزایری و 98 میلیارد جزای نقدی . شهرداری تهران . شیخ اصلاحات . عاملین بمب گذاری حسینیه سیدالشهداء . عماد المغنیه . قبر «آمن‌هوتپ» . قربانیان ازلی . قیمت سیم کارت و خدمات، نسل سوم تلفن همراه، . کاهش خدمت سربازی . گروهک تروریستی . مشایی و جاسوسان بهایی . مشایی، عزل و نصب های اخیر، رئیس جمهور .
جستجو در صفحه

لینک دوستان
عاشق آسمونی
حقیقت مجازی
لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی)
دکتر رحمت سخنی
آخرالزمان و منتظران ظهور
یا امیر المومنین روحی فداک
.::نهان خانه ی دل::.
منجی بشر
..::* حامیان ولایت *::..
دوازدهمین سوارسرنوشت
امام مهدی (عج)
سکوت سبز
بوی سیب
موسسه موشن کپچرشهید آوینی
سرگرمی اطلاع رسانی شمیم یاس
اصل 110، اصل ولایت فقیه
«نجوای شبانه»
رایحه ظهور به مشام می رسد! از کجاست؟
من الغریب الی الحبیب
توشه آخرت
م ح ب ت
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
منتظرالمهدی
سردار شهید آقا مهدی زین الدین
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
سرود عرش
حاج رضوان
مرزداران عشق(ایران)
شقایق
در حسرت شهادت
شهید امر به معروف ونهی از منکر غلام رضا زوبونی
خورجین عشق
بر و بچه های ارزشی
سرزمین جالب و دیدنی...!!!
فاو.سرزمین رهایی
محمد شادانی
زازران همراه اخر
سلام بر عزیز دل حیدر
هامون و تفتان
دهاتی
شهید کریم برگی
وبلاگ شمیم انتظار
دو رکعت بندگی
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
یکی بود هنوزهم هست
دوستان کهن
جانم فدای رهبر
اللهم عجل لولیک الفرج...
افکارسادات افغانستان
صراط
غلط غولوت
فرهنگی وهنری ودانشجویی
فانوس
در تمنای وصال
واحد کرانه گمنام
به نام شهیدان خدایی
عاشقان علی و فاطمه
گوی و میدان
سرای حقیقت
اذله علی المومنین اعزه علی الکافرین .آیه 54 سوره مائده
سیمرغ
واژه های نارنجی
شهید دکتر مصطفی چمران
سردار شهید حسن خرازی
پایگاه تلاوت قرآن کریم
سردارشهید کاوه
باغ سیب سارنا
گرداب
خبرگزاری افق
جهان نیوز
رجانیوز
جوان آنلاین
عشق معنوی1
گامی به سوی بصیرت
سردار شهید مهدی زین الدین
سایت تخصصی دین پژوهی و فرقه شناسی
دانشنامه دین اسلام
یادداشتهای بی تکلف
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو