سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه با همنشینِ بد دوستی کند، ایمن نمی ماند . [لقمان علیه السلام ـ به فرزندش ـ]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 13

دلبستگان به خارج کردن ایران از عرصه حمایت از مقاومت، در توهمند

دبیرکل حزب‌الله لبنان با ستایش از موضعگیری جمهوری اسلامی ایران در قبال مسئله فلسطین تاکید کرد: هرکسی که به خارج کردن ایران از عرصه حمایت از ملت‌های مقاوم منطقه و مسئله فلسطین دل بسته است، در توهم به سر می‌برد.



سید حسن نصرالله که به مناسب روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم در مجتمع سید‌الشهدا در ناحیه جنوبی بیروت از طریق ویدئو کنفرانس سخن می‌گفت، درباره حمایت ایران از مسئله فلسطین و مقاومت در منطقه اظهار داشت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، این کشور به خاطر حمایت از آرمان‌های امت اسلامی مورد حمله قرار گرفت. چرا ایران با جنگ و محاصره مواجه شد؟ چرا زمان شاه همه کشورها با ایران دوست بودند؟ زیرا ایران روابطش را بعد از انقلاب با اسرائیل قطع کرده و با صراحت از حق ملت فلسطین و مقاومت آنها دفاع کرده و امام خمینی(ره) نیز به وضوح گفت که اسرائیل غده‌ای سرطانی است و باید محو شود. محمود احمدی‌نژاد سخن جدیدی نگفته بلکه اظهاراتش بازگشت به سخنان امام خمینی(ره) است.
دبیرکل حزب‌الله لبنان تنها گناه ایران را حمایت از جنبش‌های مقاومت دانست و تصریح کرد: ایران اکنون نیز با بیشترین حملات از طرف برخی کشورها و رسانه‌های عربی مواجه است. گناه واقعی ایران، حمایت از مقاومت و آرمان‌های اسلامی و عربی است. اگر ایران همین لحظه بگوید من از مقاومت فلسطین و لبنان دست برداشتم، همه به سمت آن می‌روند و ایران بهای حمایت خود از مستضعفان را می‌پردازند، آنها در جنگ علیه ایران شکست خوردند و همچنین در جنگ علیه لبنان و علیه غزه نیز با شکست روبرو شدند و ما به وابستگی به این محور که هرگز شکست نخورده‌ است، افتخار می‌کنیم.
سیدحسن نصرالله با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: ملت ایران امروز به خیابان‌ها آمدند و به همه دنیایی که منتظر شکست و فروپاشی نظام بودند، گفتند که ما با فلسطین، غزه و مقاومت هستیم و از کسی که می‌گوید اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، حمایت می‌کنیم.
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: من ایران و رهبر فرزانه، حکیم، شجاع و ملت و مسئولان این کشور را خوب می‌شناسم و به شما تاکید می‌کنم که امکان ندارد که ایران از حمایت ملت‌های منطقه و جنبش‌های مقاومت در منطقه دست بردارد. موضوع فلسطین و قدس برای آنها به مثابه دینشان است.
سیدحسن نصرالله تاکید کرد، هرکسی که بر خارج شدن ایران از این عرصه دل بببند و بدان تکیه ‌کند، درخیال و توهم به سرمی‌برد. من امروز از طرف تمامی مجاهدان، مبارزان، شهدا، مومنان از امام آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای دام ظله الشریف و ایران به خاطر تمامی حمایت‌های معنوی، سیاسی و مالی در تمامی زمینه‌ها تشکر می‌کنم. این افتخاری برای ایران است که در برابر همه جهان به آن افتخار می‌کند، بنابراین این امت تنها نیست بلکه ما فاکتورهای قدرت زیادی داریم.
دبیرکل حزب الله لبنان دوره جورج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا را خطرناک‌ترین دوره دانست و افزود: خطرناک‌ترین دوره‌ای که پشت سر گذاشتیم دوره بوش بود. ما از این دوره گذر کردیم و امروز اسرائیل و آمریکا در وضعیت بدی قرار گرفته‌اند و چرا آمریکایی‌ها از طرح سپر موشکی در اروپا صرف نظر کردند؟ زیرا آنها فهمیدند که ایران با موشک‌های خود تهدیدی نیست. بلکه آنها از مشکلات مالی به علت بحران اقتصادی رنج می‌برند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به فشارهای بین‌المللی برای برسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و عادی‌سازی روابط با این رژیم گفت: هیچ کس حق ندارد این رژیم را برسمیت بشناسد؛ عادی‌سازی روابط و تعامل با آن حرام است.
سید حسن نصرالله گفت امروز روز جهانی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تأسیس نظام اسلامی، سقوط نظامی شاهنشاهی و تغییر سفارت اسرائیل برای نخستین بار در جهان به سفارت فلسطین، اعلام شد.
وی افزود: روز قدس از مهمترین مسائل و میراث گرانقدر و عظیم امام خمینی(ره) است زیرا روز قدس و آنچه از مقدسات اسلامی و مسیحی در آن است در معرض تهدید و خطر است، روز قدس روز فلسطینیان در قدس و دیگر مناطق جهان است، روز غزه، روز مقاومت فلسطینی، عربی و اسلامی و روز تمامی مبارزان و پایداران در مقابل طرح اسرائیلی است، روزی است که یادآور مسئولیت اسلامی، دینی و انسانی امت است.
نصرالله همچنین گفت: ای برادران مسئله اساسی در روز قدس پیش از هر عنوان دیگری، موضع‌گیری در برابر اشغالگر صهیونیست است که سرزمین فلسطین و سرزمین عربی ما در "جولان " و "کفرشوبا " به اشغال درآورده است، موضع‌گیری در مقابل رژیمی است که بر اساس این اشغالگری و غصب اراضی تأسیس شده است، ما موضع روشن و اصل ثابتی داریم که دائما و به رغم اختلاف دیدگاه در روز قدس آنرا بیان می‌کنیم زیرا حق، حق است باید گفته شود و باطل باطل است باید با آن مقابله شود ما می‌گوئیم که فلسطین از دریا تا رودخانه ملک امت و ملت فلسطین است و صهیونیست‌ها هیچ حقی در این سرزمین ندارند و حاضر هستند در این مورد با استناد به کتب آسمانی و تا کتاب مقدس و عهد قدیم و استناد به سیره عقلاء مباحثه کنند.
وی در ادامه گفت: ما از لحاظ قرآن و احادیث اسلامی اعتراف می‌کنیم که خداوند به ابراهیم وعده داد که به نسل او سرزمین مقدس را اعطا کند و ما منکر این نیستیم اما وقتی به قرآن، عهد قدیم و وقایع تاریخی مراجعه می‌کنیم، می‌بینیم که خداوند به نسل ابراهیم وعده سرزمین مقدس را وعده داد و بخش بزرگی از اعراب از نسل ابراهیم علیه السلام هستند.
دبیر‌کل حزب‌الله لبنان افزود: جنایتکاران قاتلی که انبیاء را کشتند و کسانیکه در زمین فساد کردند به قدس وعده داده نشده بودند تا بگوئیم که این وعده پس گرفته شد، ما از همین جا از مجتمع سید الشهداء که پیکرهای شهدای ما را در آغوش خود گرفته است، اصول و مبادئ خود را اعلام می‌کنیم که اولا فلسطین تاریخی از آن ملت فلسطین و امت است و دوم اینکه هیچ کس اعم از فلسطینی، عربی، مسلمان و مسیحی حق ندارد از یک وجب از خاک فلسطین و یا حرف واحدی از نام فلسطین چشم‌پوشی کند.
وی گفت: رژیم صهیونیستی که بر سرزمین فلسطین تأسیس شده است، غاصب، تجاوزگر، غده سرطانی، غیرقانونی و نامشروع است و هیچ کس حق ندارد این رژیم را برسمیت بشناسد؛ عادی‌سازی روابط و تعامل با آن حرام است، همه مسلمانان بر این اصل اجماع دارند و با تغییر زمان و شرایط تغییر نخواهد کرد.
وی افزود: برخی‌ها می‌گویند که در شرایط کنونی ما از آزادسازی فلسطین عاجز هستیم و نمی‌توانیم کاری انجام دهیم، از جنگ، مقاومت و انتفاضه عاجز هستیم اما ما مجبور نیستیم در برابر دشمن تسلیم شویم و برای او چک پادشاهی و سلطه قانونی بر امورمان امضا کنیم، هیچ کس نمی‌تواند این را به ما تحمیل کند این موضع امت است، این امت ماست که جهانیان بیش از 60 سال است که امت را برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل تحت فشار قرار داده‌اند اما نتوانستند این را بر ما تحمیل کنند و حتی کشورهائی که توافقنامه با اسرائیل امضا کرده‌اند، نتوانستند ملت خود را به این امر متقاعد کنند.
نصرالله اضافه کرد: این امر ممکنی است که ما اسرائیل را به رسمیت نشناسیم و معاهدات صلح امضا نکینم، ما امروز عاجز و ضعیف نیستیم و به نمایندگی از طرف شما می‌گویم که ما به عنوان بخشی از این امت، الهی به ماه، روز و شب‌های تو سوگند می‌خورم که ما هرگز اسرائیل را برسمیت نمی‌شناسیم و روابط خود با اسرائیل را عادی‌ نخواهیم کرد و در برابر اسرائیل تسلیم نخواهیم شد حتی اگر همه جهانیان آنرا برسمیت بشناسند، ایمان و اعتقاد ما همچنان بر این خواهد بود که اسرائیل غده سرطانی است که باید از بین برود.
وی در ادامه گفت: این لبنان است، کشوری که از زمان تأسیس در شرایط دشواری بسر می‌برد، گذشته از اشغالگری‌ها، جنگ‌ها و صف‌بندی‌ها ساختار آن پیچیده و اوضاع آن دشوار است، این لبنان است که مشکلاتی دارد اما امتیاز به اسرائیل نداده است نه لبنان مردمی و نه لبنان رسمی، تا به این لحظه لبنان از نقطه‌ای و یا وجبی از خاک خود برای اسرائیل چشم‌پوشی نکرده است، بله تلاش‌های ناقص صورت گرفت که به سرعت ناکام ماند و آن توافقنامه 17 می بود، ما نمی‌خواهیم تسلیم شویم، ممکن است برای آزادسازی تپه‌های "کفرشوبا " جنگ نکنیم اما هرگز از حقوق خود چشم‌پوشی نخواهیم کرد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از سخنانش از موضع کشورهای عربی در حمایت از ملت فلسطین انتقاد کرد و خطاب به آنها گفت: اگر از آنها حمایت نمی‌کنید آنها را به حال خود واگذارید تا با بسیج امکانات و توانمندی‌های خود بیت المقدس را بازپس‌ بگیرند.
سید حسن نصرالله گفت: نظام عربی با مسئولیت‌های اقتصادی، اجتماعی و روابط بین‌المللی خود نیز می‌تواند مقاومت کند چرا که قانون با آن است.
وی افزود: بنابراین موضوع ربطی به این ندارد که ما باید بین دو گزینه انتخاب کرده و یا جنگ کنیم و یا تسلیم شویم. گزینه سومی هم وجود دارد و آن هم ایستادگی و مقاومت و تلاش برای قوی‌تر شدن است.
سید حسن نصرالله گفت: وقتی از گزینه‌های پیش رو سخن می‌گوییم، می‌بینیم که با گزینه مذاکره مواجه هستیم. مسیر مذاکرات در این سال‌ها یک مسیر عقیم بوده که بسیاری از حقوق در آن گاه مجانی از بین رفته است. امروز "جورج میچل " فرستاده وی‍ژه آمریکا به منطقه به فلسطینی‌ها می‌گوید که نتوانسته "بنیامین نتانیاهو " نخست وزیر رژیم صهیونیستی را راضی به توقف شهرک‌سازی کند.
وی افزود: دو فرضیه موجود است. اول اینکه دولت اوباما ضعیف است و نمی‌تواند به نتانیاهو فشار وارد کند که من این مطلب را باور نمی‌کنم. اگر این نظام ناتوان است، آیا شما به این نظام و دولت ناتوان و ضعیف تکیه می‌کنید؟ دولتی که نمی‌تواند شهرک‌سازی را متوقف کند، چگونه می‌خواهد کمترین حقوق فلسطینیان را به آنها باز گرداند.
دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: فرضیه دوم که من قبولش دارم فریبکاری است و این همان مسیر مذاکرات است و گزینه سوم آن چیزی است که در دهه‌های گذشته از آن سخن می‌گفتند و آن هم اینکه باید اعلام جنگی عربی و گسترده علیه اسرائیل کرد تا بدین ترتیب تمامی کشورها وارد جنگ شوند و تمامی دروازه‌های فلسطین باز شود، هر چند به نظر می‌رسد آن کسی که نمی‌خواهد بجنگد، سنگ بزرگی را بر می‌دارد.
وی افزود: سوریه از سال 1967 تا امروز جبهه‌ای با اسرائیل باز نکرده است که این امر به شرایط خاص سوریه باز می‌گردد اما با این حال چیزی که نباید فراموش کرد این است که دمشق ظرف این مدت به رغم محاصره، تحریم‌ها، سخت‌ترین شرایط و توطئه‌های بین‌المللی به خصوص در سال‌های اخیر پس از اشغال عراق، حتی از یک وجب از خاک و یک قطره از آب خود صرف نظر نکرده است.
سید حسن نصرالله گفت: در لبنان و هنگامی که اسرائیل در سال 1982 میلادی به خاک ما حمله کرد، اگر ملت می‌خواست در انتظار ارتش‌ها و کشورهای عربی بماند؛ اسرائیل هنوز هم همه شهرهای لبنان را در اشغال داشت.
وی افزود: گزینه بعدی که ما پیشنهاد می‌دهیم، مقاومت، پایداری و استقامت مردمی است و سخت‌ترین دهه برای رژیم صهیونیستی همین دهه اخیر بود و این هم فقط و فقط نتیجه عمل به این گزینه بود. مقاومت در لبنان و فلسطین است که باعث شد اسرائیل از لبنان خارج شود و شکست سختی به ارتش اسرائیل در سال 2000میلادی وارد شد.
دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: در پی انتفاضه الاقصی در سال 2000 میلادی و جانفشانی فلسطینی‌ها و سپس جنگ سال 2006 لبنان و جنگ غزه پایه‌های نظام صهیونیستی به لرزه درآمد.
وی افزود: من به همه اعراب و مسلمانان می‌گویم این گزینه صحیح است نه به خاطر اینکه در نهایت موفق می‌شود، بلکه به این دلیل که موفق شده است. ما می‌توانیم خاک خود را با مقاومت پس بگیریم، زیرا در لبنان و غزه این تجربه موفق بوده و تمامی اهداف دشمن با تمامی قدرت آن را با ناکامی مواجه کنیم.
سید حسن نصرالله گفت: من به صراحت به شما می‌گویم که ما نیازی به باز کردن جبهه‌های جنگ نداریم. من به شما می‌گویم استراتژی صحیح چیست. در لبنان باید از مقاومت کنونی حمایت کرد. ساده‌تر از این نمی‌توانم بگویم که اگر نمی‌توانید از مقاومت حمایت کنید، دست از آن بردارید. از این ساده‌تر می‌توان استراتژی ارائه داد؟ منظور من از این سخن برخی در لبنان و برخی کشورهای عربی است.
سید حسن نصرالله از کشورهای عربی خواست تا از ملت فلسطین و مقاومت حمایت کنند و به آنها کمک نمایند که پایدار و باثبات در سرزمین خویش استقامت کنند.
وی از این کشورها خواست که محاصره ملت فلسطین را بکشنند و خطاب به آنها گفت: اگر به آنها سلاح نمی دهید آنها را به حال خود رها کنید تا سلاح خود را تامین کنند.
دبیرکل حزب الله افزود: ایران از فلسطین حمایت می‌کند و رئیس جمهوری ایران در هر صورت به حمایت از فلسطین ادامه خواهد داد.
سید حسن نصرالله تصریح کرد: ملت فلسطین اگر رها شده و محاصره از آن برداشته شده و حمایت شود، پتانسیل و جوانان و مردان و تحمل و اراده و روحیه جهاد و شهادتی دارد که می‌تواند بیت‌المقدس را برای تمامی امت باز پس‌بگیرد بدون اینکه به ارتش‌های عربی نیاز داشته باشد. این یک افق و گزینه است.
وی گفت: ممکن است برخی بگویند شرایط دشوار است. اسرائیل نیز با مشکلات و شرایط سخت‌تری روبرو است. اسرائیل بعد از سال 2000 و بعد از سال 2006 و پس از جنگ غزه با اسرائیل قبل از آن تفاوت دارد. نباید از اسرائیل ترسید. اسرائیلی‌ها شب و روز سرگرم تمرین و آموزش هستند زیرا ترسیده‌اند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: من افقی برای شما ترسیم کردم. از ملت فلسطین حمایت کنید و نگذارید دل‌مشغولی مالی داشته باشد و ببینید چه خواهند کرد. برخی از رهبران سیاسی در لبنان می‌گویند که اسرائیل روزی از روزها به لبنان حمله می‌کند و ما نیز با این حرف موافقیم؛ ولی این جنگ را نمی‌خواهیم و نمی‌دانم که آنها چه بهانه‌ای را برای به راه انداختن جنگی علیه لبنان خواهند تراشد.
وی افزود: اما اگر اسرائیل به لبنان حمله کند ما باید این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم. آنها اگر شش تیپ نظامیان خود را نزد ما بفرستد، اگر مقاومت آماده باشد تمامی این نظامیان و در واقع نصف ارتش اسرائیل را نابود کرده و متلاشی می‌کنیم و آینده اسرائیل در این منطقه را از بین می‌بریم.
سید حسن نصرالله گفت: من به شما می‌گویم که جنگ آینده چهره منطقه را تغییر خواهد داد. برخی می‌پرسند آیا شما سلاح اتمی به دست آورده‌اید؟ من می‌گویم خیر. طبق دستورات شرعی دستیابی به سلاح هسته‌ای برای ما و استفاده از آن حرام است. ما اگر ارتش اسرائیل را نابود کنیم و درهم بشکنیم در واقع به یاری خداوند آینده این رژیم را نابود خواهیم کرد و اگر ارتش اسرائیل در لبنان نابود شود، بعید نیست که خداوند ما را یاری کرده تا با اتوبوس‌ها و خودروهای خود به بیت‌المقدس برویم.
وی افزود: این یک گزینه علمی، واقعی و عملی است نه صرفا تهدید و رجزخوانی. من در روز قدس از تمامی دولت‌های عربی، اسلامی و ملت‌های آنها می‌خواهم تا به گزینه ممانعت و مقاومت و حمایت از آن پایبند بوده و در برابر اسرائیل سر خم نکرده و رابطه‌ای با آن برقرار نکنند.
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به حفاری‌های رژیم صهیونیستی در زیر مسجدالاقصی درباره پیامدهای آن هشدار داد و گفت: مسجدالاقصی این روزها هدف توطئه‌ قرار دارد. جماعت اسرائیلی مشغول حفر تونل زیر مسجدالاقصی هستند و خود اسرائیلی‌ها بدین امر اعتراف کرده‌اند. ممکن است روزی از خواب بیدار شده و ببینیم که مسجدالاقصی ویران شده است. چه کسی از رهبران و ملت‌های مسلمان می‌توانند چنین فاجعه‌ای را تحمل کنند؟ چه کسی می‌تواند ویرانی قبله اول و محل معراج پیامبر را تحمل کند؟
وی افزود: آیا نباید این خطر باعث شود تا کشورهای عربی موضعگیری واضح و صریحی در این زمینه داشته باشند. شایسته نیست که علمای مسلمانان جمع شده و موضعگیری کرده و سخنان خود را متوجه همه اعم از ملت‌ها و دولت‌ها و ارتش‌ها کرده و به صهیونیست‌ها بگویند که تعرض به مسجدالاقصی باعث بروز تحولاتی در منطقه می‌شود که جلوگیری از آن امکان‌پذیر نیست. صهیونیست‌ها باید سخنانی صریح در این زمینه بشنوند تا حفر تونل را متوقف کنند.
سید حسن نصرالله تصریح کرد: دوم، ملت فلسطین هستند. آیا خانواده‌های فلسطینی زیادی نیستند که در این روزهای ماه رمضان در خیابان‌ها افطار می‌کنند؟ چه اتفاقی باید بیافتد تا ما تحریک شویم؟ باید خانواده‌های فلسطینی ساکن بیت‌المقدس و آوارگان از نظر مالی حمایت شوند.
وی افزود: سوم اینکه روز قدس، روز اعراب است و ما چندین اسیران و مفقود در بین آنها داریم که "یحیی اسکاف " یکی از آنها است.
دبیرکل حزب الله گفت: حقیقت این است که من قبلا به این موضوع اشاره کرده بودم. من اگر بپرسم آیا می‌دانید "ران آراد " کیست؟ همه پاسخ می‌دهند که بلی او را می‌شناسیم. اگر بپرسم "گلعاد شالیت " کیست؟ همه می‌دانند. ولی اگر بپرسیم سه اسیر عرب و فلسطینی یا سه اسیر زن، کودک و یا پیر را از میان هشت هزار اسیر نام ببرید، تعداد خیلی کمی هستند که بتوانند سه نفر را بشمارند. آیا این مظلومیت نیست؟
وی تاکید کرد: روز قدس روزی برای یادآوری این نکته است که ما از موضوع اسرا دست نخواهیم کشید.
سید حسن نصرالله گفت: همه باید به شکل متحد از لزوم بازگشت آوارگان به سرزمین‌شان سخن بگوییم. همه در لبنان با اسکان دائمی فلسطینیان مخالف بوده و ترس‌هایی دارند. اگر اسکان دائمی فلسطینیان به لبنان تحمیل شود، این یک توطئه علیه فلسطینیان قبل از لبنان و لبنانی‌ها است. اجازه دهید بر روی موضوع حق بازگشت تمرکز کنیم.
وی افزود: حقوق مدنی فلسطینیان در لبنان نیز بار دیگر نیاز به تاکید دارد. باید در این زمینه نیز دست به اقداماتی زد در حالیکه مراقب عدم اسکان دائمی فلسطینیان در لبنان نیز بود.
دبیرکل حزب‌الله در ادامه سخنان خود به تحولات داخلی لبنان اشاره کرد و گفت: هر کدام از ما به حق قانونی خود عمل کردیم. سعد حریری [نخست وزیر مامور تشکیل دولت] کاری را کرد که حق قانونی خود می دانست و ما حریری را به خاطر نبود افراد دیگری نظیر وی معرفی نکردیم بلکه می توانستیم هر رهبر سنی دیگری را برای این سمت معرفی کنیم اما این کار را نکردیم زیرا باعث بروز تنش می‌شد و ما این اقدام را از جنبه مثبت آن انجام دادیم و گفتیم که آماده گفت‌وگو و همکاری هستیم و می‌خواهم بگویم هیچکس قصد ندارد کشور را به تنش بکشاند و هیچ نیازی نیز به این امر نیست؛ زیرا همه شکست می‌خورند.
وی افزود: سخنان مذهبی یک شمشیر دو لبه است و نباید به آن توسل جست. بگذارید امور همین گونه بماند و نخست‌وزیر پس از بازگشت به لبنان مشورت‌های خود را در چارچوب قانون اساسی انجام دهد. مقداری صبر باعث می‌شود تا بتوانیم از این مرحله به سلامت و با مذاکره عبور کنیم.
سیدحسن نصرالله با اشاره به درگیری‌های اخیر در یمن از "علی عبدالله صالح " رئیس جمهوری این کشور خواست تا از جنگ و خونریزی با ملت خود دست بردارد.
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه خواهان مداخله در امور د اخلی یمن نیست، گفت: رویدادهای کنونی یمن بسیار دردناک است.


 نوشته شده توسط هادی در شنبه 88/6/28 و ساعت 8:54 صبح | نظرات دیگران()
درباره خودم

هادی
هادی
شهادت هنر مردان خداست

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 14
مجموع بازدیدها: 138402
فهرست موضوعی یادداشت ها
انتخابات[4] . مکتب ایران و مکتب اسلام[3] . نابغه منوریل . نشانه های ماسونی در جام جهانی2010 . نمادهای ماسونی - مشهد مقدس! . هواپیمای جاسوسی "RQ170" . هولوکاست . یگان ویژه و ناکامی دراویش . یهود و یهود ستیزی . امام خمینی (ره) . بررسی ساختاری، یک خانواده محترم،‏ . بسیج دانشجویی . بنیاد شهید . پروژه 450 میلیون یورویی کیش . تخریب میدان انقلاب و مجسمه خروش ملت ایران . جریان یهودی سازی بازی لاکسر . حاشیه های تلخ از راهپیمایی با شکوه مردم تهران . حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به سه استفتاء . داعش،‌ عراق، تروریست . راهپیمایی روز قدس، سبزپوشان . ستارگان دو کوهه . سران فتنه - شهید . سید حسن نصراله، رفیق حریری، موساد . سیدحسن خمینی مصطفوی . سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان . شهدای اغتشاشات . شهرام جزایری و 98 میلیارد جزای نقدی . شهرداری تهران . شیخ اصلاحات . عاملین بمب گذاری حسینیه سیدالشهداء . عماد المغنیه . قبر «آمن‌هوتپ» . قربانیان ازلی . قیمت سیم کارت و خدمات، نسل سوم تلفن همراه، . کاهش خدمت سربازی . گروهک تروریستی . مشایی و جاسوسان بهایی . مشایی، عزل و نصب های اخیر، رئیس جمهور .
جستجو در صفحه

لینک دوستان
عاشق آسمونی
حقیقت مجازی
لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی)
دکتر رحمت سخنی
آخرالزمان و منتظران ظهور
یا امیر المومنین روحی فداک
.::نهان خانه ی دل::.
منجی بشر
..::* حامیان ولایت *::..
دوازدهمین سوارسرنوشت
امام مهدی (عج)
سکوت سبز
بوی سیب
موسسه موشن کپچرشهید آوینی
سرگرمی اطلاع رسانی شمیم یاس
اصل 110، اصل ولایت فقیه
«نجوای شبانه»
رایحه ظهور به مشام می رسد! از کجاست؟
من الغریب الی الحبیب
توشه آخرت
م ح ب ت
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
منتظرالمهدی
سردار شهید آقا مهدی زین الدین
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
سرود عرش
حاج رضوان
مرزداران عشق(ایران)
شقایق
در حسرت شهادت
شهید امر به معروف ونهی از منکر غلام رضا زوبونی
خورجین عشق
بر و بچه های ارزشی
سرزمین جالب و دیدنی...!!!
فاو.سرزمین رهایی
محمد شادانی
زازران همراه اخر
سلام بر عزیز دل حیدر
هامون و تفتان
دهاتی
شهید کریم برگی
وبلاگ شمیم انتظار
دو رکعت بندگی
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
یکی بود هنوزهم هست
دوستان کهن
جانم فدای رهبر
اللهم عجل لولیک الفرج...
افکارسادات افغانستان
صراط
غلط غولوت
فرهنگی وهنری ودانشجویی
فانوس
در تمنای وصال
واحد کرانه گمنام
به نام شهیدان خدایی
عاشقان علی و فاطمه
گوی و میدان
سرای حقیقت
اذله علی المومنین اعزه علی الکافرین .آیه 54 سوره مائده
سیمرغ
واژه های نارنجی
شهید دکتر مصطفی چمران
سردار شهید حسن خرازی
پایگاه تلاوت قرآن کریم
سردارشهید کاوه
باغ سیب سارنا
گرداب
خبرگزاری افق
جهان نیوز
رجانیوز
جوان آنلاین
عشق معنوی1
گامی به سوی بصیرت
سردار شهید مهدی زین الدین
سایت تخصصی دین پژوهی و فرقه شناسی
دانشنامه دین اسلام
یادداشتهای بی تکلف
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو