سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هر کس دانشش را افزود ولی زهدش را نیفزود، جز دوری از خدا نیفزوده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص نامه اخیر کروبی به هاشمی رفسنجانی گفت: بحث آزادی بیان تا حدی است که کسی از حدود شرعی تجاوز نکند و خلاف نگوید ولی آقایان از حدود شرعی تجاوز کرده‌‌اند و دستگاه قضایی در این خصوص موظف است آنها را بخواهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار داشت: مساله‌ای که در ایران اتفاق افتاده و واقعیت دارد این است که نسبت به آرایی که مردم به صندوق‌ها ریخته‌اند و غیر قابل انکار هم بود عده‌ای خواستند با زورمداری این آرا را باطل کنند و با دیکتاتوری از مدل جدید، خودشان را به کرسی بنشانند.

وی افزود: مدلی از دیکتاتوری که این افراد به میدان آوردند طبیعتا اقتصائاتی داشت و گرفتار آن اقتضائاتش شدند و حالا می‌خواهند خودشان را از بند این اقتضائات رها کنند به همین دلیل راهی ندارند جز اینکه این پیامدها را به گردن دیگران بیاندازند چون اینها دو جرم مرتکب شده‌اند جرم اول این بوده که اقدام مردم را اقدامی دروغ پنداشته‌اند، مردم‌ آمده بودند و به فردی رای داده بودند این افراد این را انکار می‌‌کردند و می‌گفتند مردم رای نداده‌اند و این یک جرم بوده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان ادامه داد: جرم دومشان این بود که به این دروغ ادامه دادند و مردمی را به صحنه فرا خواندند بدون اینکه مجوزی داشته باشند بنابراین این افراد با این دو جرم قابل پیگرد هستند و همچنین در فرآیند این جرم‌ها مرتکب جرم‌هایی دیگری شده‌اند و این افراد در مسیری حرکت می‌کنند که اگر بتوانند با غوغاسالاری در دنیا از زیر بار آن در بروند ولی از مساله آخرتی آن نمی‌توانند گریزی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به نامه اخیر کروبی به هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: در اسلام اگر کسی به یک مؤمن یا مؤمنه نسبت فحشا بدهد و نتواند آن را با 4 شاهد اثبات کند اولا این شخص گناهگار و فاسد است مگر اینکه توبه کند ثانیا باید 80 ضربه شلاق بخورد.

وی ادامه داد: کروبی در نامه‌اش نوشته که در فلان اردوگاه به خانم‌ها تجاوز شده است، افراد اردوگاه تعدادشان معلوم است تمامی افراد اردوگاه مورد اتهام فحشا قرار گرفته‌اند، اگر کروبی نتواند با 4 شاهد که نفس عمل را به عینه رویت کرده باشند این اتهام را اثبات کنند 3 مساله در مورد او از نظر شرعی وجود دارد: 1- ایشان فاسق2- ایشان گناهکار است و 3- ایشان باید 80 ضربه شلاق تازیانه بخورند و حالا اگر ثابت شود که قضیه اصلا دروغ بوده است قضیه فرق می‌کند و حکمش چیز دیگری است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی باید بداند که مردم ما نظام را پذیرفته‌اند و به وظیفه خود عمل کرده‌اند و پای صندوق آمدند و رای دادند و در یک مدت محدود با تبلیغات، عده‌ای گمان کردند که به آرایشان خیانت شده اما وقتی برای آنها توضیح داده شد و مطمئن شدند در آرایشان خیانت نشده به کار خودشان مشغول شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه شیطنت شیاطین امری مستمر برای جمهوری اسلامی است تصریح کرد: ارگان‌ها و نهادهای ما برای مقابله با این‌ شیطنت‌ها به وجود آمده‌اند و مردم هم مقابله با این موارد را به ارگان‌ها واگذار کرده‌اند و از آن‌ها انتظار دارند.

وی در ادامه اظهار داشت: این وظیفه دستگاه قضایی است که از چنین آسیب‌هایی جلوگیری کند چرا باید بگذاریم این مسایل درحد رسانه‌ها مدتی بگذرد و آقایان دوباره به اتهام زنی‌هایشان ادامه دهند، داستان آزادی بیان تا حدی است که کسی از حدود شرعی تجاوز نکند، آقایان از حدود شرعی تجاوز کرده‌‌اند و دستگاه قضایی در این خصوص موظف است آنها را بخواهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه کروبی باید از جانب دستگاه قضایی احضار شود خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی باید به کروبی بگوید که شما گفتی اینجا تجاوز شده است، 4 شاهد برای این مساله بیاورید که رویت کرده باشد، همه در برابر قانون یکسان هستند آیا ما انسان‌های درجه 1 و 2 داریم و اینها مصونیت دارند، در کدام قانون نوشته شده که این آقایان مصونیت دارند؟

وی افزود: اگر این افراد ادعا می‌کنند به خاطر خدماتی که برای جمهوری اسلامی انجام داده‌اند مصونیت دارند این ادعای بیهوده‌ای است به دلیل اینکه این افراد در عمل ثابت کرده‌اند که چندین برابر خدماتی که انجام داده‌اند از بیت‌المال استفاده کرده‌اند و زندگی‌های اشرافی تشکیل داده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه کروبی در تبلیغات انتخاباتی‌اش گفت من نیمی از خانه‌ام را فروخته‌ام و خرج تبلیغات کرده‌ام تصریح کرد: با فرض اینکه کروبی راست گفته باشد با آن حجم تبلیغات نیمی از خانه او میلیاردها تومان می‌ارزیده است، با کدام کسب و کار ایشان چنین ثروتی بدست آورده است؟ مگر خدمات این افراد چقدر می‌ارزید که اینقدر دارایی داشته باشند، پس معلوم می‌شود آنها دیگر برای خدماتشان چیزی از جمهوری اسلامی و خدا طلبکار نیستند.

وی ادامه داد: چرا این افراد در برابر قانون با مردم عادی یکسان نیستند دستگاه قضایی چرا کروبی را نمی‌خواهد، باید به او بگوید در خصوص حرفی که زده‌ای یا شاهد بیاور یا حد الهی در موردت اجرا خواهد شد و این‌ها به مسایل سیاسی ربطی ندارد این رمی به فحشا است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان خاطرنشان کرد: اگر دستگاه قضایی طبق قانون و اصول با همه برابر رفتار کند دیگر چنین مواردی پیش نمی‌آید و البته این نامه‌ها برای مردم ما مهم نیست، مردم به نظام خودشان اطمینان دارند و البته انتظار تساهل و تصامح هم ندارند و پیام 24.6 میلیون نفری که به احمدی‌نژاد با شعار اصولگرایی رای دادند نفی تساهل و تسامح بود یعنی عمل به قانون و این رای اکثریت مطلق مردم ما است و مردم انتظار اجرای آن را دارند.

وی در پایان اظهار داشت: چرا مردم باید ببینند که در قبال این افراد تبعیض صورت می‌گیرد، قانونا و شرعا هرچه هم این افراد فرافکنی کنند خون‌های ریخته شده و نارسایی‌های به وجود آمده متوجه این آقایانی است که رای مردم را دروغ پنداشتند و این آشوب‌ها را به راه انداختند و قانون باید با آنها برخورد کند و یقین بدانید اگر با این افراد بر اساس اصول قضایی برخورد شود ملت خوشحال خواهند شد.


 نوشته شده توسط هادی در شنبه 88/5/24 و ساعت 7:1 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

هادی
هادی
شهادت هنر مردان خداست

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 138421
فهرست موضوعی یادداشت ها
انتخابات[4] . مکتب ایران و مکتب اسلام[3] . نابغه منوریل . نشانه های ماسونی در جام جهانی2010 . نمادهای ماسونی - مشهد مقدس! . هواپیمای جاسوسی "RQ170" . هولوکاست . یگان ویژه و ناکامی دراویش . یهود و یهود ستیزی . امام خمینی (ره) . بررسی ساختاری، یک خانواده محترم،‏ . بسیج دانشجویی . بنیاد شهید . پروژه 450 میلیون یورویی کیش . تخریب میدان انقلاب و مجسمه خروش ملت ایران . جریان یهودی سازی بازی لاکسر . حاشیه های تلخ از راهپیمایی با شکوه مردم تهران . حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به سه استفتاء . داعش،‌ عراق، تروریست . راهپیمایی روز قدس، سبزپوشان . ستارگان دو کوهه . سران فتنه - شهید . سید حسن نصراله، رفیق حریری، موساد . سیدحسن خمینی مصطفوی . سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان . شهدای اغتشاشات . شهرام جزایری و 98 میلیارد جزای نقدی . شهرداری تهران . شیخ اصلاحات . عاملین بمب گذاری حسینیه سیدالشهداء . عماد المغنیه . قبر «آمن‌هوتپ» . قربانیان ازلی . قیمت سیم کارت و خدمات، نسل سوم تلفن همراه، . کاهش خدمت سربازی . گروهک تروریستی . مشایی و جاسوسان بهایی . مشایی، عزل و نصب های اخیر، رئیس جمهور .
جستجو در صفحه

لینک دوستان
عاشق آسمونی
حقیقت مجازی
لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی)
دکتر رحمت سخنی
آخرالزمان و منتظران ظهور
یا امیر المومنین روحی فداک
.::نهان خانه ی دل::.
منجی بشر
..::* حامیان ولایت *::..
دوازدهمین سوارسرنوشت
امام مهدی (عج)
سکوت سبز
بوی سیب
موسسه موشن کپچرشهید آوینی
سرگرمی اطلاع رسانی شمیم یاس
اصل 110، اصل ولایت فقیه
«نجوای شبانه»
رایحه ظهور به مشام می رسد! از کجاست؟
من الغریب الی الحبیب
توشه آخرت
م ح ب ت
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
منتظرالمهدی
سردار شهید آقا مهدی زین الدین
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
سرود عرش
حاج رضوان
مرزداران عشق(ایران)
شقایق
در حسرت شهادت
شهید امر به معروف ونهی از منکر غلام رضا زوبونی
خورجین عشق
بر و بچه های ارزشی
سرزمین جالب و دیدنی...!!!
فاو.سرزمین رهایی
محمد شادانی
زازران همراه اخر
سلام بر عزیز دل حیدر
هامون و تفتان
دهاتی
شهید کریم برگی
وبلاگ شمیم انتظار
دو رکعت بندگی
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
یکی بود هنوزهم هست
دوستان کهن
جانم فدای رهبر
اللهم عجل لولیک الفرج...
افکارسادات افغانستان
صراط
غلط غولوت
فرهنگی وهنری ودانشجویی
فانوس
در تمنای وصال
واحد کرانه گمنام
به نام شهیدان خدایی
عاشقان علی و فاطمه
گوی و میدان
سرای حقیقت
اذله علی المومنین اعزه علی الکافرین .آیه 54 سوره مائده
سیمرغ
واژه های نارنجی
شهید دکتر مصطفی چمران
سردار شهید حسن خرازی
پایگاه تلاوت قرآن کریم
سردارشهید کاوه
باغ سیب سارنا
گرداب
خبرگزاری افق
جهان نیوز
رجانیوز
جوان آنلاین
عشق معنوی1
گامی به سوی بصیرت
سردار شهید مهدی زین الدین
سایت تخصصی دین پژوهی و فرقه شناسی
دانشنامه دین اسلام
یادداشتهای بی تکلف
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو