سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کسی که دانشمند را حقیر شمرد، مرا حقیر شمرده است و هرکس مرا حقیر بشمرد، کافر است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

نحوه همکاری سرویسهای جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی با گروهک های ضدانقلاب
محمدرضا علی زمانی یکی از متهمان پرونده آشوب های اخیر در تهران که به محاربه از طریق عضویت در انجمن پادشاهی ایران، توهین به مقدسات، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تبانی و اجتماع با هدف اقدام علیه امنیت کشور و خروج غیرقانونی از ایران متهم است، تمامی اتهامات خود را پذیرفت.
به گزارش خبرنگار ایرنا پس از قرائت ادامه کیفرخواست عمومی در دومین جلسه محاکمه متهمان پرونده آشوب های اخیر در تهران، قاضی صلواتی که ریاست شعبه 15 دادگاه انقلاب و این پرونده را به عهده دارد از نماینده دادستان خواست کیفرخواست اختصاصی این متهم را قرائت کند.
نماینده دادستان اتهامات وی را محاربه از طریق عضویت در انجمن پادشاهی ایران، توهین به مقدسات، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تبانی اجتماع با هدف اقدام علیه امنیت کشور و خروج غیرقانونی از کشور بیان کرد و گفت: این متهم اقدام به تهیه و توزیع سی دی علیه نظام کرده و با خروج غیرقانونی از کشور و سفر به عراق با یکی از نیروهای آمریکایی به نام فرانک ملاقات و مبالغی را دریافت کرده است.
نماینده دادستان اضافه کرد: وی همچنین طرح ساخت بمب های شیمایی را دریافت و به ایران ارسال کرده است.
نماینده دادستان با اشاره به مصاحبه های این متهم با رادیو تندر، رادیوی انجمن پادشاهی ایران گفت که وی در این مصاحبه ها به مقدسات دینی توهین کرده است.
نماینده دادستان همچنین به ملاقات این فرد با دو افسر اطلاعاتی آمریکا در منطقه دهوک عراق و مبادله اطلاعات بین آنها اشاره کرد و گفت: با اقرار صریح متهم در دادسرای امنیت و اطلاعات، مجرمیت وی محرز است و خواستار اشد مجازات متهم هستیم.
قاضی صلواتی متهم را به جایگاه فراخواند و از وی خواست در دفاع از خود چنانچه مطلبی را دارد ارایه کند. علی زمانی خود را 37 ساله و اهل اسلامشهر معرفی کرد و گفت: تمامی اتهامات را می پذیرم و لازم است توضیحاتی را در خصوص ارتباطم با انجمن پادشاهی ایران بدهم.
وی اضافه کرد: اگر مباحثی را که در دادگاه مطرح می کنم باعث انزجار حاضرین می شود، عذرخواهی می کنم.
این متهم خود را از خانواده ای مذهبی دانست و گفت که دارای فعالیت های فرهنگی و مذهبی در دوره نوجوانی بوده است.
زمانی گفت: من در جلسات طرح و برنامه ریزی مسئولان شهر شرکت می کردم و جلساتی با NGOها و احزاب داشتم و برای گسترده شدن فعالیت هایم به منظور ارایه پروژه های بزرگ تر نیازمند اطلاعاتی بودم که از این رو به سراغ شبکه های ماهواره ای رفتم تا بینش افراد مختلف را ببینم و از آنها کمک بگیرم.
این متهم با بیان این که 80 درصد شبکه های ماهواره ای اپوزوسیون و معارضین نظام هستند، گفت: از طریق تماشای این شبکه ها تناقضاتی در ذهن من ایجاد شد که من کنجکاوتر شدم تا پاسخی برای آنها بیایم.
وی اظهار داشت سرانجام با شبکه یور تی وی با انجمن پادشاهی ایران که مقر آن در لندن است، آشنا شدم.
این متهم با اشاره به اظهارات سخنگوی این انجمن علیه نظام جمهوری اسلامی، گفت: سخنگوی این انجمن معتقد است جمهوری اسلامی ایران بر پایه های دینی استوار است و مردم پشتوانه حکومت هستند و باید با دادن آگاهی، دین گریزی و دین ستیزی را در ایران ایجاد کنیم و پس از آن براندازی نظام جمهوری اسلامی میسر می شود.
این متهم گفت: اسم این عملیات را انجمن، شکاف «دره» نامگذاری کرده بود.
وی انجام عملیات تروریستی و کشتار مسئولین برای ایجاد اغتشاشات داخلی را از دیگر برنامه های این انجمن برشمرد.
وی با بیان این که من مخاطب یک طرفه سخنگوی انجمن پادشاهی ایران بودم، گفت: وی مطالبی را از قرآن بیان و براساس رای خود تفسیر می کرد که در آن توهین هایی به پیامبر و ائمه اطهار می نمود که البته این بحث ها را با عنوان «بازگشایی قرآن» مطرح می کرد.
وی با تاکید بر این که این القائات بر من تاثیر گذاشت، گفت: سپس من این القائات با همکاران جوان خودم در میان گذاشتم و آنها نیز کم کم تحت تاثیر قرار گرفتند به طوری که در نمایشگاه های کتابی که در سطح تهران برگزار می کردیم، سعی می نمودیم این القائات را به دیگران نیز منتقل کنیم تا در آنها نیز همچون من خلا هویت دینی ایجاد شود.
علی زمانی تصریح کرد: سرانجام با دفتر انجمن پادشاهی ایران در انگلیس، با فردی به نام دردانه فولادوند ارتباط برقرار کردم و فعالیت ها و ارتباطات ما با این شخص ادامه داشت تا این که تصمیم گرفتیم به خارج از کشور برویم.
این متهم پرونده آشوب های اخیر تهران گفت: وقتی مساله خروج از ایران را با فولادوند در میان گذاشتم، وی گفت که برای خروج ما باید برنامه ریزی شود و قبل از خروج از کشور باید یک فعالیتی را انجام دهید و از من خواست که یک سی دی در خصوص دین گریزی و دین ستیزی تهیه کنیم که در این سی دی نظام و ولایت فقیه را خدشه دار کنیم.
این متهم گفت: در این سی دی کتاب های ضد دینی از جمله کتاب آیات شیطانی را درج و این سی دی را در تیراژ بالا کپی و از طریق احمدی کریمی معروف به مهرگان و حامد روحی نژاد معروف به سیاوش توزیع کردیم و سپس از طریق شمال عراق به طور غیرقانونی از کشور خارج شدیم.
این متهم نام تشکیلاتی خود را نیز بردیا اعلام کرد و گفت: در شهر اربیل عراق، در محل استقرار نظامیان آمریکا نشست هایی را برگزار کردیم که با شخصی به نام فرانک مدیر سرویس اطلاعاتی آمریکا در آن محل آشنا شدیم که پس از معرفی فعالیت های خود وی هتل و پول در اختیار ما گذاشت و یک خط موبایل ویژه نیز به من داد تا اگر دچار مشکل شدیم با وی برای رفع مشکل تماس بگیریم.
علی زمانی افزود: در کنار این ارتباطات با دردانه فولادوند در لندن تماس گرفتیم و موقعیت خود را گزارش دادیم که وی ضمن ابراز خوشحالی و تبریک، شماره جدیدی از آمریکا از فردی به نام جمشید در لس آنجلس به ما داد.
وی اضافه کرد: سپس من با جمشید تماس گرفتم و او اعلام کرد در جریان نشست های ما با آمریکا است. جمشید اولین کاری را که به ما پیشنهاد کرد، انجام مصاحبه تلفنی با یور تی وی و انجام کارهای فرهنگی و مصاحبه با رادیو تندر بود. وی حتی سرفصلهای مصاحبه را به من اعلام کرد.
این متهم اعتراف کرد پس از چند روز این مصاحبه انجام شد و زمان پخش آن را به من اعلام کردند که هنگامی که مصاحبه را دیدم، مشاهده کردم جمشید میزگردی را تشکیل داده و فردی به نام ایمانوئل آفار تلفنی راجع به من صحبت می کند که آفار فردی یهودی اسرائیلی است که در آمریکا و اسرائیل اقامت دارد.
وی با بیان این که جمشید ما را به جهت دادن مردم به دین ستیزی و انجام عملیات تروریستی در ایران هدایت می کرد، گفت: کم کم سطح نشست های ما با مقامات آمریکایی افزایش یافت و از ما می خواستند در خصوص فعالیت های تشکل های کارگری و دانشگاهی اطلاعات را جمع آوری و در اختیار نیروهای آمریکایی قرار دهیم.
این متهم اظهار داشت: ایمانوئل آفار با من تماس گرفت و ارتباط مرا با شخصی در کردستان عراق که عضو سرویس جاسوسی اسرائیل بود، برقرار کرد که این فرد پس از آن نشست های ما را برنامه ریزی می کرد.
وی با اشاره به دیدار خود با فردی به نام مایکل رییس تیم اطلاعاتی آمریکا در منطقه دهوک عراق گفت: این فرد اطلاعات داخلی ایران را از ما می خواست تا به قول خودش از طریق ارایه آنها به واشنگتن و برنامه ریزی در این زمینه بتوانند فعالیت های ما را جهت دهند.
این متهم تصریح کرد: شناسایی نیروهای بسیجی و نیروهای مذهبی و مسئولین از دیگر اقدامات ما بود.
وی گفت: به موازات ارتباط با آمریکایی ها انجمنی برنامه های خاصی را روی میز خود داشت که آنها را برای اجرا به ما ارایه کرد.
این متهم اظهار داشت: یکی از این طرح ها، طرح سلمان بود که هدف آن شناسایی افراد مسئول نظام و مسئولان دولتی و شناسایی اماکنی که می توان در آنها بمب گذاری کرد و نیز شناسایی نیروهای بسیج بود.
وی یکی دیگر از برنامه های طرح سلمان را شناسایی مالکان و افراد سرمایه دار بیان کرد تا انجمن پادشاهی ایران از طریق تهدید بتواند از آنها اخاذی کند.
وی سپس به برقراری ارتباط خود با شخصی به نام امید در اروپا اشاره کرد و اعتراف کرد: این فرد آموزش هایی در زمینه چگونگی مقابله با پلیس امنیت، تشکیل هسته های مختلف، آموزش خرید سلاح و نحوه بکارگیری آن و ساخت بمب و چاشنی های آن تحت عنوان آموزش فنون مبارزاتی می داد.
وی سپس به ارتباطات خود با گروه عبدالمالک ریگی و نیز گروهک تروریستی منافقین اشاره کرد و گفت: ما در ابتدا علیه گروهک منافقین که پایگاه خوبی در ایران ندارند مصاحبه می کردیم اما بعدا چون اهداف تروریستی واحدی با آنان داشتیم با فردی به نام «پیروز فردا» از گروهک منافقین ارتباط برقرار کردم.

 نوشته شده توسط هادی در شنبه 88/5/17 و ساعت 2:36 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

هادی
هادی
شهادت هنر مردان خداست

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 138424
فهرست موضوعی یادداشت ها
انتخابات[4] . مکتب ایران و مکتب اسلام[3] . نابغه منوریل . نشانه های ماسونی در جام جهانی2010 . نمادهای ماسونی - مشهد مقدس! . هواپیمای جاسوسی "RQ170" . هولوکاست . یگان ویژه و ناکامی دراویش . یهود و یهود ستیزی . امام خمینی (ره) . بررسی ساختاری، یک خانواده محترم،‏ . بسیج دانشجویی . بنیاد شهید . پروژه 450 میلیون یورویی کیش . تخریب میدان انقلاب و مجسمه خروش ملت ایران . جریان یهودی سازی بازی لاکسر . حاشیه های تلخ از راهپیمایی با شکوه مردم تهران . حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به سه استفتاء . داعش،‌ عراق، تروریست . راهپیمایی روز قدس، سبزپوشان . ستارگان دو کوهه . سران فتنه - شهید . سید حسن نصراله، رفیق حریری، موساد . سیدحسن خمینی مصطفوی . سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان . شهدای اغتشاشات . شهرام جزایری و 98 میلیارد جزای نقدی . شهرداری تهران . شیخ اصلاحات . عاملین بمب گذاری حسینیه سیدالشهداء . عماد المغنیه . قبر «آمن‌هوتپ» . قربانیان ازلی . قیمت سیم کارت و خدمات، نسل سوم تلفن همراه، . کاهش خدمت سربازی . گروهک تروریستی . مشایی و جاسوسان بهایی . مشایی، عزل و نصب های اخیر، رئیس جمهور .
جستجو در صفحه

لینک دوستان
عاشق آسمونی
حقیقت مجازی
لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی)
دکتر رحمت سخنی
آخرالزمان و منتظران ظهور
یا امیر المومنین روحی فداک
.::نهان خانه ی دل::.
منجی بشر
..::* حامیان ولایت *::..
دوازدهمین سوارسرنوشت
امام مهدی (عج)
سکوت سبز
بوی سیب
موسسه موشن کپچرشهید آوینی
سرگرمی اطلاع رسانی شمیم یاس
اصل 110، اصل ولایت فقیه
«نجوای شبانه»
رایحه ظهور به مشام می رسد! از کجاست؟
من الغریب الی الحبیب
توشه آخرت
م ح ب ت
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
منتظرالمهدی
سردار شهید آقا مهدی زین الدین
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
سرود عرش
حاج رضوان
مرزداران عشق(ایران)
شقایق
در حسرت شهادت
شهید امر به معروف ونهی از منکر غلام رضا زوبونی
خورجین عشق
بر و بچه های ارزشی
سرزمین جالب و دیدنی...!!!
فاو.سرزمین رهایی
محمد شادانی
زازران همراه اخر
سلام بر عزیز دل حیدر
هامون و تفتان
دهاتی
شهید کریم برگی
وبلاگ شمیم انتظار
دو رکعت بندگی
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
یکی بود هنوزهم هست
دوستان کهن
جانم فدای رهبر
اللهم عجل لولیک الفرج...
افکارسادات افغانستان
صراط
غلط غولوت
فرهنگی وهنری ودانشجویی
فانوس
در تمنای وصال
واحد کرانه گمنام
به نام شهیدان خدایی
عاشقان علی و فاطمه
گوی و میدان
سرای حقیقت
اذله علی المومنین اعزه علی الکافرین .آیه 54 سوره مائده
سیمرغ
واژه های نارنجی
شهید دکتر مصطفی چمران
سردار شهید حسن خرازی
پایگاه تلاوت قرآن کریم
سردارشهید کاوه
باغ سیب سارنا
گرداب
خبرگزاری افق
جهان نیوز
رجانیوز
جوان آنلاین
عشق معنوی1
گامی به سوی بصیرت
سردار شهید مهدی زین الدین
سایت تخصصی دین پژوهی و فرقه شناسی
دانشنامه دین اسلام
یادداشتهای بی تکلف
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو