سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هان! بی گمان ما اهل بیت، درهای حکمت و نورهای در ظلمت و روشنی امّتها هستیم [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 14

رضا رفیعی فروشان که در دومین جلسه علنی محاکمه عناصر دخیل در آشوب های تهران در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به دفاع از خود می پرداخت پس از ارایه تاریخچه ای از آشنایی و سابقه همکاری خود با مجله تایم اظهار داشت که آن زمان ماموریتش حضور در مصاحبه های ریاست جمهوری و صحبت هدفمند مجله تایم در این مصاحبه ها با سران جمهوری اسلامی بوده است.
وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به راه اندازی وب سایتی به نام جزیره کیش، گفت: در این وب سایت مطالب گوناگونی از جمله مصاحبه با افرادی از جناح های اصطلاح طلب را منتشر می کردم. .
وی که به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق جاسوسی به نفع بیگانگان محاکمه می شود با اشاره به حضور خود در آزمون بی بی سی در قبرس که به گفته وی 20 نفر از ایرانیان نیز حضور داشتند، گفت: این حضور ادامه نیافت.
رفیعی سپس به تشکیل یک NGO اصلاح طلب اشاره کرد و گفت: از طریق این NGO ایرانی ها را به دانشگاه های اروپایی می فرستادیم.
این متهم اغتشاشات اخیر افزود: در دور دوم ریاست جمهوری خاتمی بنا به علاقه شخصی به ستادهای وی کمک و وب سایتی را در این زمینه راه اندازی کردم.
رفیعی سپس با بیان این که راه اندازی ارتباط تلویزیونی با ماهواره های عربی را در امارات انجام می داده است، گفت: در آن زمان اقای افخمی با من مرتبط شد و خواست که یک کانال خصوصی برای حزب اعتماد ملی راه اندازی شود.
عضو ستاد 88 با بیان این که این کانال به مهدی کروبی متعلق بوده است، گفت که 400 هزار دلار برای راه اندازی این کانال هزینه کردند اما به دلایلی از جمله مخالفت شورای امنیت ملی ایران هیچگاه راه اندازی نشد.
رفیعی که به گفته نماینده دادستان تهران با راه اندازی ستاد مجازی 88 و با هدف حمایت از موسوی در اینترنت به القای مطالب کذب از جمله تقلب در انتخابات و ارسال اطلاعات اقدام می کرده است، ادامه داد: پس از این، من تحت نظر سرویس های امنیتی قرار گرفتم از جمله این که کنسولگری آمریکا پی گیری کرد که چه کسی اقدام به تاسیس چنین کانالی کرده است.
وی با اشاره به ارتباط خود با جولیا برنز که به گفته وی مسئول میز ایران در وزارت خارجه آمریکا در امارات بوده است، گفت: وقتی به آن مرکز رفتم، آنقدر بر روی پشت بام آن بشقاب های مخابراتی بود که بر روی آن پوستر تبلیغاتی گذاشته بودند.
این متهم افزود: این مرکز به تله نخبگان ایرانی و کسب اطلاعات ایرانیان ساکن دبی حاشیه خلیج فارس و کسانی که برای اخذ ویزا به دبی می آیند تبدیل شده بود.
وی که به گفته خودش دارای دکترای اقتصاد است به تماس های تلفنی خود با نازی بیگلری اشاره کرد و گفت: وی بر روی تاثیر تحریم آمریکا بر روی ایران تحقیقاتی انجام می داد که از من نیز خواست در این زمینه همکاری کنم و من نیز خواستم که اظهاراتم از صدای آمریکا پخش شود.
رفیعی سپس با اشاره به این که از مهر پارسال وارد ایران شده است، گفت: ابتدا خاتمی قصد شرکت در انتخابات داشت و من سعی کردم با او همکاری کنم اما او کنار کشید و با آمدن موسوی تبلیغات انتخاباتی خود را در این زمینه آغاز کردم.
این متهم با اشاره به ایجاد وب سایتی که در این زمینه ایجاد کرده است، گفت: احساس می کردم که تبلیغات مثبتی می کنم، سلطنت طلب، ضد انقلاب و ... می آمدند و من آنها را حتی ترغیب به رای دادن می کردم.
رفیعی اذعان کرد تا روز پس از تایید، آنان خاموش بودند اما پس از آن متوجه شدم بسیاری از افراد این صفحه به ویژه بخش عمده ای که آمریکایی بودند افراد را به نافرمانی و اعتراض به نتیجه انتخابات ترغیب می کنند.
رفیعی با بیان این که وی نیز به هیجان عمومی متصل شده است، گفت: من در راهپیمایی ها شرکت می کردم، با تلفن همراه تصویر می کردم و با همان هیجان روی صفحه "رای من کجاست" می گذاشتم؛ با این تصور که صدای جناح ما به گوش دنیا برسد.
وی افزود: اما زمانی متوجه شدم که افراد روی صفحه اقدامشان با برنامه ریزی قبلی بوده و با ایمیل جعلی افراد را به اغتشاش، ساخت کوکتل مولوتف، بمب فلفلی و مقابله با گاز اشک آور ترغیب می کنند.
وی سپس به ارتباط خود با فردی به نام اردلان اشاره کرد و گفت: بسیاری از گزارش های لحظه به لحظه از اغتشاشات کار وی بوده است زیرا به طور ناگهانی متوجه ایمیل مشکوک وی شده است.
وی گفت: این فرد زمان حمله آمریکا به عراق جزو نیروهای آمریکایی بوده و در جنگ 33 روزه لبنان نیز حضور داشته است.

 نوشته شده توسط هادی در شنبه 88/5/17 و ساعت 2:30 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

هادی
هادی
شهادت هنر مردان خداست

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 10
مجموع بازدیدها: 138420
فهرست موضوعی یادداشت ها
انتخابات[4] . مکتب ایران و مکتب اسلام[3] . نابغه منوریل . نشانه های ماسونی در جام جهانی2010 . نمادهای ماسونی - مشهد مقدس! . هواپیمای جاسوسی "RQ170" . هولوکاست . یگان ویژه و ناکامی دراویش . یهود و یهود ستیزی . امام خمینی (ره) . بررسی ساختاری، یک خانواده محترم،‏ . بسیج دانشجویی . بنیاد شهید . پروژه 450 میلیون یورویی کیش . تخریب میدان انقلاب و مجسمه خروش ملت ایران . جریان یهودی سازی بازی لاکسر . حاشیه های تلخ از راهپیمایی با شکوه مردم تهران . حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به سه استفتاء . داعش،‌ عراق، تروریست . راهپیمایی روز قدس، سبزپوشان . ستارگان دو کوهه . سران فتنه - شهید . سید حسن نصراله، رفیق حریری، موساد . سیدحسن خمینی مصطفوی . سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان . شهدای اغتشاشات . شهرام جزایری و 98 میلیارد جزای نقدی . شهرداری تهران . شیخ اصلاحات . عاملین بمب گذاری حسینیه سیدالشهداء . عماد المغنیه . قبر «آمن‌هوتپ» . قربانیان ازلی . قیمت سیم کارت و خدمات، نسل سوم تلفن همراه، . کاهش خدمت سربازی . گروهک تروریستی . مشایی و جاسوسان بهایی . مشایی، عزل و نصب های اخیر، رئیس جمهور .
جستجو در صفحه

لینک دوستان
عاشق آسمونی
حقیقت مجازی
لحظه های آبی( دلسروده های فضل ا... قاسمی)
دکتر رحمت سخنی
آخرالزمان و منتظران ظهور
یا امیر المومنین روحی فداک
.::نهان خانه ی دل::.
منجی بشر
..::* حامیان ولایت *::..
دوازدهمین سوارسرنوشت
امام مهدی (عج)
سکوت سبز
بوی سیب
موسسه موشن کپچرشهید آوینی
سرگرمی اطلاع رسانی شمیم یاس
اصل 110، اصل ولایت فقیه
«نجوای شبانه»
رایحه ظهور به مشام می رسد! از کجاست؟
من الغریب الی الحبیب
توشه آخرت
م ح ب ت
نهِ/ دی/ هشتاد و هشت
منتظرالمهدی
سردار شهید آقا مهدی زین الدین
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
سرود عرش
حاج رضوان
مرزداران عشق(ایران)
شقایق
در حسرت شهادت
شهید امر به معروف ونهی از منکر غلام رضا زوبونی
خورجین عشق
بر و بچه های ارزشی
سرزمین جالب و دیدنی...!!!
فاو.سرزمین رهایی
محمد شادانی
زازران همراه اخر
سلام بر عزیز دل حیدر
هامون و تفتان
دهاتی
شهید کریم برگی
وبلاگ شمیم انتظار
دو رکعت بندگی
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
یکی بود هنوزهم هست
دوستان کهن
جانم فدای رهبر
اللهم عجل لولیک الفرج...
افکارسادات افغانستان
صراط
غلط غولوت
فرهنگی وهنری ودانشجویی
فانوس
در تمنای وصال
واحد کرانه گمنام
به نام شهیدان خدایی
عاشقان علی و فاطمه
گوی و میدان
سرای حقیقت
اذله علی المومنین اعزه علی الکافرین .آیه 54 سوره مائده
سیمرغ
واژه های نارنجی
شهید دکتر مصطفی چمران
سردار شهید حسن خرازی
پایگاه تلاوت قرآن کریم
سردارشهید کاوه
باغ سیب سارنا
گرداب
خبرگزاری افق
جهان نیوز
رجانیوز
جوان آنلاین
عشق معنوی1
گامی به سوی بصیرت
سردار شهید مهدی زین الدین
سایت تخصصی دین پژوهی و فرقه شناسی
دانشنامه دین اسلام
یادداشتهای بی تکلف
لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو